علیرضابیگی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

الطاف الهی و رهبری حکیمانه رهبر انقلاب سبب شکست داعش شد

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: این پیروزی بزرگ و شکست این توطئه منحوس در آغازین روزهای ماه پر برکت ربیع‌الاول، مرهون الطاف بی‌کران الهی و عنایت ویژه پیامبر اعظم (ص) و رهبری حکیمانه، شجاعانه و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۲۶۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ - 25November 2017

الطاف الهی و رهبری حکیمانه رهبر انقلاب سبب شکست داعش شد«احمد علیرضا‌بیگی» نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه شش سال قبل فتنه‌ای خطرناک گریبان‌گیر امت اسلامی شد، اظهار داشت: در این بین گروهی از افراطیون فریب‌خورده و جاهلان وابسته به استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل با هدف مبارزه با موج بیداری اسلامی و تفرقه‌انگیزی و ایجاد نزاع گسترده بین صفوف امت اسلامی، حرکت خباثت‌آمیزی را آغاز و با اغفال هزاران جوان مسلمان از سرتاسر جهان، کشورهای عراق و سوریه را به خاک و خون کشیدند.

وی یادآور شد: داعش با حرکت‌ها و رفتار‌های نادرست با آبروی اسلام بازی کرد و در صدد ایجاد رعب و وحشت در بین مردم بود و در این راستا از هیچ جنایتی غافل نشد.

علیرضابیگی تصریح کرد: آن‌ها بدعت‌های نادرستی را ایجاد کردند و صدها هزار ویرانی از خود برجای گذاشتند. تجاوز به زنان و دختران و آوارگی میلیون‌ها نفر از مردم منطقه تنها گوشه‌ای از جنایات خوارج زمان بود، با این رفتارها دل تمام آزادگان جهان به درد آمد و نابودی آنها سبب خوشحالی تمام آزادگان جهان شد.

نماینده خانه ملت تاکید کرد: این پیروزی بزرگ و شکست این توطئه منحوس در آغازین روزهای ماه پر برکت ربیع‌الاول، مرهون الطاف بی‌کران الهی و عنایت ویژه  پیامبر اعظم (ص) و رهبری حکیمانه، شجاعانه و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: مجاهدت‌های ماندگار رزمندگان و شهدای گران‌قدر جبهه مقاومت اسلامی در دفاع از کیان اسلامی، مقدسات مسلمین و سرزمین‌های اسلامی سبب پایان یافتن سیطره شجره خبیثه داعش و ریشه‌کن شدن آن از بلاد اسلامی شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: امروز نیز همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند همه باید برای‌ ترفندها و شیوه‌های جدید دشمنان با انگیزه، هوشیاری، وحدت، آمادگی همه‌جانبه خود را حفظ کرده و با پیشگیری و پاسخ مناسب، به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار