سردار اشتری خبر داد؛

تخریب 70 تا 100 درصدی پاسگاه‌ها و ساختمان‌های پلیس در زلزله غرب کشور

فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: تعدادی از پاسگاه‌های ما به صورت 100 درصدی و برخی نیز 70 درصد تخریب شدند که تلاش می‌کنیم در اسرع وقت آنها را بازسازی کنیم.
کد خبر: ۲۶۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ - 25November 2017
تخریب 70 تا 100 درصدی پاسگاه‌ها و ساختمان‌های پلیس در زلزله غرب کشوربه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه پنجمین همایش سراسری روسای عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان‌ها در جمع خبرنگاران با اشاره به تامین امنیت مناطق زلزله زده غرب کشور اظهار داشت: در همان روز ابتدایی حادثه همکارانم در محل حضور یافتند و به مرور با تقویت نیروی انسانی به روستاها و شهرستان های زلزله‌زده کمک شد و به بهترین شکل امنیت شهرها و روستاهای زلزله‌زده را تامین کردند.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی تا زمانی که وضعیت به حالت عادی بازگردد، در این مناطق حضور پر رنگ خواهد داشت و در کنار مردم حادثه دیده باقی می ماند.

سردار اشتری با اشاره به تخریب ساختمان های متعلق به ناجا در حادثه زلزله غرب کشور ادامه داد: تعدادی از پاسگاه‌های ما به صورت 100 درصدی تخریب شدند بعضی از پاسگاه‌ها نیز 40 تا 50 درصد و برخی نیز 70 درصد تخریب داشتند که ما تلاش می‌کنیم در اسرع وقت این اماکن نیروی انتظامی را بازسازی کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وظایف سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: وظیفه ارتقا جنبه‌های دینی، مذهبی و معنوی انقلابی و سیاسی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عهده روحانیت معظم عقیدتی سیاسی ناجا می‌باشد که در همین زمینه قدم‌های بسیاری خوبی برداشته شده است.

وی افزود: بین روسای عقیدتی سیاسی ناجا و فرماندهان ما همکاری بسیار خوبی وجود دارد همچنین بین روحانیت و پرسنل ما همدلی و همزبانی جاری و ساری است که امیدواریم بتوانیم آن را ارتقا دهیم و از برکت روحانیون عزیز بیشتر استفاده کنیم.

سردار اشتری با تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر تروریسم در منطقه و برچیده شدن فتنه داعش به رهبری معظم انقلاب، ملت شریف ایران و ملت های سوریه و عراق و همه آزادی‌خواهان جهان بیان کرد: از رشادت‌ها، مجاهدت‌ها و فداکاری‌های برادر عزیزم سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی تشکر و قدردانی می‌کنم.

فرمانده ناجا اضافه کرد: حضور میدانی سردار سلیمانی باعث قوت قلب دلگرمی و پیشرفت در مبارزه با داعش بود و انصافا ایشان نقش بسزایی در این پیروزی داشتند.

سردار اشتری با تاکید بر لزوم توجه ویژه به مسائل معیشتی کارکنان نیروی انتظامی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در حدی که قانون مشخص کرده و پشتیبانی‌هایی که صورت می‌گیرد مشکلات معیشتی کارکنان را حل کنیم.

وی افزود: در راستای حل مشکلات معیشتی کارکنان گام‌هایی برداشتیم که امیدواریم تا سال آینده نتیجه دهد.

 منبع: باشگاه خبرنگاران 
نظر شما
پربیننده ها