سردیس سرداران شهید و مفاخر بافق رونمایی شد

طی مراسمی از سردیس سرداران شهید شهرستان بافق و مشاهیر این شهرستان رونمایی شد.
کد خبر: ۲۶۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ - 25November 2017
سردیس سرداران شهید و مفاخر بافق رونمایی شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، به مناسبت هفته بسیج از سردیس سرداران شهید شهرستان بافق و مشاهیر این شهرستان رونمایی شد.

 در این مراسم «سید علی نوروززاده» شهردار بافق با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» اظهار داشت: در این مراسم از سردیس پنج سردار سرافراز هشت سال دفاع مقدس به همراه سردیس سه تن از مفاخر و مشاهیر شهرستان پرده‌برداری می‌شود که شاید قدم کوچکی در گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان باشد.

وی ادامه داد: این سردیس‌ها حاصل تلاش هشت هنرمند برجسته کشور در نخستین سپموزیوم ملی ساخت مجسمه‌های شنی در قالب جشنواره نوروزی 95 است.
 
شهردار بافق خاطرنشان کرد: این سردیس‌ها شامل سردیس سرداران شهید «تفکری، شاهپورزاده، طالعی، اکبریان، ابوطالبی» و مشاهیر شاخص نظیر «شیخ محمدتقی بافقی و آیت‌الله میرغنی‌زاده» است.
 
نوروززاده گفت: این سردیس‌ها در ایام نوروز سال 96 در قالب اولین سمپوزیوم ملی مجسمه‌سازی استان یزد و در مجموعه تفرجگاه آبشار بافق به مدت 10 روز توسط هنرمندان مطرح و نامی کشور با هزینه‌ای بالغ بر یک   میلیارد و 260 میلیون ریال طراحی و اجرا شد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها