فرمانده ارشد آجا در فارس خواستار شد؛

تسریع در بهره‌برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس فارس

فرمانده ارشد آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد خواستار تسریع در بهره‌برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان فارس شد.
کد خبر: ۲۶۷۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵ - 25November 2017
در بهره‌برداری مرکز فرهنگی دفاع مقدس فارس تسریع شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس  از شیراز، امیر سرتیپ دوم «وجیه‌الله جمشیدی» امروز در نشست هم‌اندیشی فرماندهان ارشد نظامی که با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: تسریع در ساخت و بهره‌برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان فارس یکی از مطالبات جدی است و معتقدیم با افتتاح آن در آشنایی نسل امروز با دوران دفاع مقدس می‌توانیم تاثیرگذار باشیم.

امیرجمشیدی خاطرنشان کرد: باید آیندگان و نسل حاضر بدانند که افرادی بود‌ه‌اند که بهترین لحظات جوانی خود را در دفاع مقدس سپری کرده و از خود رشادت‌هایی را به یادگار گذاشته و به شهات رسیدند.

وی با اعلام آمادگی ارتش برای همکاری در تجهیز مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان فارس گفت: وجود چنین فضایی در شیراز و فارس خالی است که امیدواریم در کمترین زمان ممکن شاهد بهره‌برداری از این مجموعه باشیم.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد همچنین خواستار تالیف کتاب‌های دفاع مقدس شد و گفت: در این زمینه آماده‌ همکاری هستیم تا مهم را تحقق بخشیم.

سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این نشست با اشاره به ایثارگری‌های نیروهای انتظامی در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: از تعداد شهدای نیروی انتظامی 761 شهید آن متعلق به استان فارس است که در موضوع آفندی و پدافندی مشغول خدمت بوده‌اند.

وی با اعلام آمادگی نیروی انتظامی فارس در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان افزود: معتقدیم بهره‌برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس تاثیر بسزایی در نشر ارزش‌های دفاع مقدس بین نسل امروز و آینده دارد و باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و همه نیز همراه شوند.

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین با اشاره به تدریس دروس مرتبط با دفاع مقدس در مراکز آموزشی ناجا گفت: آماده‌ایم این دروس توسط نیروهای انتظامی در سایر دانشگاه‌های استان تدریس شود تا بتوانیم نقش تاثیرگذار رزمندگان دوران دفاع مقدس نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای مسلح را بیش از پیش در جامعه نهادینه کنیم.

سردار رنجبر مسئول امور پیشکسوتان اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس اظهار داشت: در حال حاضر 50 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در این استان فعال هستند که به دنبال استفاده از ظرفیت‌های آنان در بخش‌های مختلف هستیم.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و استفاده از ظرفیت پپیشکسوتان اظهار داشت: تا پایان امسال نیز همایش پیشکسوتان اطلاعات یگان‌های نظامی استان فارس برگزار می‌شود.

رنجیر تصریح کرد: پس از این برنامه نیز با یک تعامل و هماهنگی که بین یگان‌های نظامی ایجاد می‌شود به دنبال گردهمایی‌های مختلف با حضور پیشکسوتان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار