در کشاکش سیاست و فرهنگ خاطرات محمدجواد صاحبی منتشر شد

ثبت و ضبط اسناد، مدارک و خاطرات افراد و گروه‌هایی که انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساندند و در تثبیت و استمرار آن کوشیدند، حائز اهمیت فراوانی است. مرکز اسناد انقلاب اسلامی با درک صحیح این اهمیت و با هدف تبیین و تدوین تاریخ انقلاب اسلامی، به جمع‌آوری و تدوین خاطرات و اسناد بسیاری از مبارزان و خادمان انقلاب اقدام کرده است.
کد خبر: ۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹ - 03September 2013

در کشاکش سیاست و فرهنگ خاطرات محمدجواد صاحبی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی در جدیدترین اثر خود کتاب  در کشاکش سیاست و فرهنگ(خاطرات محمدجواد صاحبی) تدوین حجت الله علیمحمدی را منتشر کرد.

آقای محمدجواد صاحبی از مبارزان جوان قبل از انقلاب است که در حوادث پیش و پس از آن، نقش ویژهای ایفا نموده است. آنچه پیش رو دارید مجموعه خاطرات ایشان است که در پنج فصل به خوانندگان ارائه میشود:

فصل اول به زندگینامه، خانواده و تحصیلات راوی اختصاص دارد. در فصل دوم با عنوان «دربارهی قبل از پیروزی» از وقایع و حوادث و شخصیتها در پیش از انقلاب سخن به میان آمده است. وقایع مربوط به پیروزی انقلاب و فعالیتهای آموزشی، فرهنگی و انتشاراتی راوی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فصل سوم گنجانده شده است. وی در فصل چهارم از حضورش در مؤسسهی کیهان و مدیریتش بر کیهان اندیشه و ارتباط با اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی میگوید. فصل پایانی نیز به آثار و فعالیتهای علمی وی در قالب برگزاری کنگرهها اختصاص دارد.

نظر شما
پربیننده ها