با حکم امیر شاه‌صفی؛

امیر «محمدجعفر تک» فرمانده پایگاه شکاری اصفهان شد

امیر سرتیپ دوم خلبان «محمدجعفر تک» با حکم فرمانده نیروی هوایی ارتش به عنوان فرمانده پایگاه شکاری اصفهان منصوب شد.
کد خبر: ۲۶۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴ - 25November 2017
امیر «محمدجعفر تک» فرمانده پایگاه شکاری اصفهان شد
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، طی حکمی از سوی امیر سرتیپ خلبان «حسن شاه صفی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان «محمدجعفر تک» به سمت فرماندهی پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان منصوب شد.

بر اساس این گزارش، فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه شهید بابایی ضمن تبریک ریشه کنی داعش گفت: پیروزی‌های اخیر لشکر اسلام در برابر لشکر کفر و شکست داعش یک پیروزی بزرگ و راهبردی است.

وی افزود: این موفقیت بزرگ، در حقیقت همان تحقق وعده الهی در پیروزی حق بر باطل است که این بار با پیروزی جبهه مقاومت بر داعش و سرکردگان آن به وجود آمد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به موفقیت‌های نیروی هوایی بعد از انقلاب بیان داشت: تحول عظیمی در نیروی هوایی پس از انقلاب به وجود آمد و خلبانان بزرگی در این بستر رشد کردند که نمونه‌ی بارز این فرزندان غیور انقلاب، شهید بابایی می‌باشد که شناسنامه‌ی نیروی هوایی است و ما امروز میراث‌دار این عزیزان هستیم.

وی در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از امیر روزخوش فرمانده سابق پایگاه شهید بابایی گفت: ادب، سخاوت و جوانمردی از خصلت‌های بارز وی است که امروز نیز با اهدای هدایای خود به زلزله‌زدگان بار دیگر خصلت سخاوتمندی خود را بروز داد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها