مسئول بسیج فرهنگیان بخش «جوکار» ملایر:

۸۵ درصد از طلاق‌ها با استعمال مواد مخدر در ارتباط است/ باید ماهواره را از خانه‌ها دور کرد

سرهنگ «حمید مرادی» گفت: ۸۵ درصد از زندگی‌هایی که منجر به طلاق می‌شوند در اثر استعمال مواد مخدر و ۶۵ درصد از زندانی‌ها نیز با جرائم مربوط به مواد مخدر مرتبط است.
کد خبر: ۲۶۷۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ - 25November 2017

۸۵ درصد از طلاق‌ها با استعمال مواد مخدر در ارتباط است/ باید ماهواره را از خانه‌ها دور کردبه گزارش دفاع پرس از همدان، سرهنگ «حمید مرادی» مسئول بسیج فرهنگیان بخش «جوکار» از توابع شهرستان ملایر، صبح امروز (شنبه) در جلسه طرح «گل‌های بهشتی» که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، در جمع اولیای دانش‌آموزان روستای «منگاوی» با تبریک فرارسیدن هفته بسیج و هم‌چنین پیروزی جبهه مقاومت، اظهار داشت: هفته بسیج بهانه‌ای برای گرامی‌داشت یاد و خاطره همه بسیجیانی است که در راه اسلام جان خود را فدا کردند.

وی در ادامه با بیان این‌که امروز مواد مخدر یکی از آسیب‌های بزرگ اجتماعی است که بسیاری از جوامع با آن درگیر هستند، افزود: زمانی که دشمن نتوانست در جنگ سخت بر اسلام غلبه کند به جنگ نرم روی می‌آورد و تلاش می‌کند تا مسلمانان، اسلام و قرآن را فراموش کنند که ما باید هر لحظه بیدار و هوشیار باشیم.

سرهنگ مرادی همچنین ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی امروز در اجتماع از جمله قتل، سرقت و طلاق را مواد مخدر دانست و خاطرنشان کرد: ۸۵ درصد از زندگی‌هایی که منجر به طلاق می‌شوند در اثر استعمال مواد مخدر و ۶۵ درصد از زندانی‌ها نیز با جرائم مربوط به مواد مخدر مرتبط است.

وی تاکید کرد: امروز آسیب‌های اجتماعی و ماهواره که به عنوان شیطان شناخته می‌شوند وارد منازل شده و باید این شیطان را از خانه‌ها دور کرد، چرا که یکی از راه‌های نفوذ دشمن در خانواده‌ها همین ماهواره است.

مسئول بسیج فرهنگیان بخش «جوکار» استان همدان در ادامه با اشاره به خطرات فضای مجازی بیان داشت: باید نحوه استفاده صحیح از فضای مجازی را آموخت و خانواده‌ها نیز باید در این خصوص مراقب فرزندان خود باشند، چرا که همواره دشمن از طریق شبکه‌های اجتماعی به دنبال از بین بردن خانواده‌ها بوده و هست.

سرهنگ پاسدار «حمید مرادی» همچنین با بیان اینکه همه باید در مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی پیش‌قدم و فعال باشیم، تصریح کرد: باید در راستای اهداف تبیین شده از جانب مقام معظم رهبری با اقتصاد مقاومتی به جامعه کمک کنیم تا هیچ‌‎‌گاه به بیگانگان وابسته نباشیم.

وی در پایان اضافه کرد: امروز نباید بگذاریم که دشمنان ما به مسائل سیاسی و اجتماعی و دیگر مسائل مختلف در کشور ما دسترسی داشته باشند و دخالت کنند چرا که با این کار بدون شک راه و مسیر نفوذ دشمن بر ایران اسلامی و سایر کشور های اسلامی بسته خواهد شد و باید تلاش کنیم تا به سمت افزایش بصیرت و بینش جامعه حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار