بثینه شعبان:

رژیم صهیونیستی عامل اصلی مشکلات منطقه است/ پوتین متحد استراتژیک دمشق است

مشاور رسانه‌ای رئیس جمهوری سوریه با بیان اینکه رئیس جمهوری روسیه متحد استراتژیک دمشق است، گفت: رژیم اشغالگر قدس عامل اصلی مشکلات کنونی در منطقه است.
کد خبر: ۲۶۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ - 25November 2017
رژیم صهیونیستی عامل اصلی مشکلات منطقه است/ پوتین متحد استراتژیک دمشق استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المنار، «بثینه شعبان» مشاور رسانه‌ای بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه تأکید کرد: دولت دمشق به مبارزه با تروریسم تا ریشه‌کن شدن تروریست‌ها ادامه می‌دهد. ما در عین حال به تلاش‌های خود برای تحقق راهکار سیاسی جهت خروج از بحران کنونی ادامه می‌دهیم.

بر اساس این گزارش، وی همچنین ضمن سازنده توصیف کردن نقش روسیه در سوریه افزود: روسیه از همان ابتدا نقش سازنده‌ای در بحران سوریه داشت و همواره بر لزوم تحقق راهکار سیاسی تأکید می‌کرد. رئیس جمهوری روسیه شریک و متحد ما در پیروزی بر تروریسم است.

این مقام سوری در خصوص نشست اخیر ولادیمیر پوتین با بشار اسد در شهر سوچی گفت: در این نشست دو دوست و هم‌پیمان با یکدیگر در خصوص راهکارهای سیاسی حل بحران سوریه و مسأله حاکمیت ملی این کشور و منافع مردم سوریه بحث و تبادل نظر کردند.

شعبان ادامه داد: ملت سوریه هرگونه توطئه برای تجزیه کشور خود را به شکست می‌کشاند. کسانی که بدون مجوز دولت دمشق در سوریه حضور دارند، نیروهای متجاوز هستند.

وی در خصوص رژیم صهیونیستی نیز گفت: رژیم صهیونیستی عامل تمامی مشکلاتی است که در منطقه وجود دارد. اسرائیل در طولانی مدت قادر به پیروزی بر ملت های عرب نخواهد بود.

انتهای پیام/ 421
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار