مدیركل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمانشاه خبر داد؛

روايتگری پيشكسوتان دفاع مقدس در مراکز آموزشی کرمانشاه

مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از حضور جمعی از پيشكسوتان دفاع مقدس جهت روايتگری دوران دفاع مقدس به مناسبت هفته بسیج در مدارس و موسسات آموزشی خبر داد.
کد خبر: ۲۶۷۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ - 25November 2017
روايتگری پيشكسوتان دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه‌هابه گزارش دفاع پرس از كرمانشاه، سرهنگ پاسدار «مرادعلی محمدی» مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، از اعزام پیشکسوتان دفاع مقدس جهت راویتگری در مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی خبر داد و اظهار داشت: تدابیر حضرت امام خمینی (ره) در امر افزایش قدرت دفاعی و توان بازدارندگی كشور در مقابل تهدیدات استكبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی مبنی بر حفظ ارتش، تشكیل سپاه پاسداران و بسیج 20 میلیونی باعث حفظ و تداوم انقلاب اسلامی در مقابله با تهدیدات داخلی و خارجی شد.

محمدی بیان کرد: حضور بسیج در دوران دفاع مقدس در كنار رزمندگان ارتش و سپاه باعث پیروزی رزمندگان اسلام در مقابله با دشمن شد.

مدیركل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نقش دانش‌آموزان و دانشجویان بسیجی به عنوان طلایه‌داران بسیج كه با تقدیم 36 هزار شهید والامقام و هزاران نفر جانباز و آزاده اوراق زرینی را به تاریخ دفاع مقدس افزودند.

وی با بیان اینکه هم اكنون نیز جامعه بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی، سیاسی و اقتصادی با اعتقادی راسخ تضمین‌كننده امنیت كشور هستند، افزود: وظیفه حفظ این ارزش‌ها به دوش نسل‌های آینده انقلاب است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار