درگیری‌های شدید در حومه دمشق و نابودی قریب‌الوقوع جبهه النصره در حماه

منابع سوری از آزادسازی چند شهرک دیگر در استان دیرالزور از اشغال بقایای گروه تروریستی داعش و نابودی قریب‌‌الوقوع جبهه النصره در حومه حماه خبر دادند.
کد خبر: ۲۶۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸ - 25November 2017

درگیری‌های شدید در حومه دمشق و نابودی قریب‌الوقوع جبهه النصره در حماهبه گزارش گروه‌ سایر رسانه های دفاع پرس، از صبح امروز  درگیری‌های شدیدی میان ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی در محور عین‌ترما-جوبر و اداره تره‌بار در حرستا واقع در حومه دمشق جریان داشته است و مواضع تروریست‌ها هم هدف حملات شدید توپخانه‌ای و هوایی قرار دارد به طوری که صدای آن در  مناطق مختلف دمشق شنیده شده است.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه چندین ساختمان در محله جوبر را پس از حمله  غافلگیرکننده امروز از لوث تروریست‌ها پاکسازی کرده است.

همزمان با این رخداد، نیروهای ارتش عملیات نظامی برای بازپس‌گیری مناطقی را که تروریست‌های جبهه النصره و فیلق الرحمن در اطراف اداره تره‌بار در شهر حرستا به آن نفوذ کرده بودند، آغاز کرده‌ اند و درگیری‌ها تا این لحظه ادامه دارد.

از دیرالزور هم خبر می‌رسد که نیروهای ارتش و همپیمانان به عملیات خود برای آزادسازی تمام شهرک‌های واقع در کرانه غربی رود فرات ادامه می‌دهند و توانستند روستاها و شهرک‌های «الکمشة، صبیحان، دیبان و تپه الطفران» را که در جاده المیادین به  البوکمال واقع هستند، آزاد کنند.

در شمال سوریه هم نیروهای ارتش به  دستاورد جدیدی در جبهه‌های حومه شرقی  حماه دست یافتند و شهرک الحردانه را در سایه فرار سریع تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های همپیمان آنها آزاد کردند،‌تروریست‌ها برای انجام ضد حمله تلاش کردند، اما ناکام ماندند، عملیات ارتش به سمت روستای البلیل به عنوان آخرین منطقه تحت سیطره تروریست‌های النصره در حومه شمال شرقی حماه در سایه درگیری‌های شدید ادامه دارد تا ارتش بر مهمترین مناطق راهبردی سیطره یابد و به حضور جبهه النصره در حومه شرقی و شمال شرقی حماه پایان دهد.

از سوی دیگر درگیری‌ها میان دو گروه تروریستی داعش و جبهه النصره (تحریرالشام) در محور السعن در حومه شرقی حماه ادامه دارد و داعش بر چند منطقه تحت سیطره جبهه  النصره مسلط شد.
 
منبع : تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار