همزمان با هفته بسیج؛

گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مازندران راه‌اندازی شد

همزمان با هفته بسیج گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مازندران راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۲۶۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹ - 26November 2017
گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مازندران راه‌اندازی شد
به گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در مراسم افتتاحیه گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیمای مازندران اظهار داشت: تفکر داعش در بیش از 3 هزار مدرسه و 300 دانشگاه طی 30 سال گذشته با حمایت‌های کشورهای مختلف که در رأس آنها آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی بوده‌اند شکل گرفت و از  6 سال پیش تا کنون در منطقه به جنایت پرداختند که اکنون مثلث شوم به وجود آورنده داعش به لطف خدا از هم پاشیده شد.

فرمانده سپاه مازندران با اشاره به اینکه دنیا امروز به قدرت جمهوری اسلامی و تأثیرگزاری آن در منطقه پی برده است، گفت: امروز اگر موفق شده‌ایم که داعش را زمین‌گیر کنیم به برکت تفکر بسیجی است که امام خمینی آن را برای ما ترسیم کرده است.

بابایی در ادامه گفت: با راه‌اندازی گروه تلویزیونی بسیج می‌توان بستری برای سازندگی بیشتر در ابعاد مختلف فرهنگی و اقتصاد مقاومتی در استان فراهم کرد که برنامه‌سازی درباره اقتصاد مقاومتی از مهمترین اقدامات آن است.

«صادق مقدسی» مدیرکل صدا و سیما مرکز مازندران با اشاره به اینکه در امر برنامه‌سازی در گروه تلویزیونی بسیج نگاه جهادی خواهیم داشت، گفت: صدا و سیمای مرکز مازندران با پوشش مناسب در بخش‌های مختلف بسیج ورود پیدا کرده است اما کافی نیست و ما تلاش می‌کنیم تا همه بخش‌هایی  را که می‌توان در آن سازندگی و الگوپذیری باشد به جامعه ارائه دهیم.

وی افزود:  افراد می‌توانند به ارائه سوژه در زمینه‌های بسط تفکر بسیج و خدمت به مردم پرداخته و یا کسانی را که در بخش‌های مختلف اقتصاد مقاومتی گام موثری برای کشور برداشته‌اند به صدا و سیما معرفی کنند تا در آن زمینه‌ها برنامه‌سازی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار