نامه شهید رسول زارع/ جبهه حق بر جبهه باطل پیروز خواهد شد

شهید زارع در نامه خود آورده است: ان‌شاءالله جبهه حق بر جبهه باطل پیروز خواهد شد و همانطور که امام خمینی فرمودند که انقلاب اسلامی عراق و ملت عراق همانند انقلاب اسلامی ایران پیروز خواهد شد و صدام بعثی کافر را همانند شاه کثیف به زباله‌دان تاریخ خواهیم انداخت.
کد خبر: ۲۶۸۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ - 26November 2017
نامه شهید رسول زارع/ جبهه حق بر جبهه باطل پیروز خواهد شد

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «رسول زارع» یک فروردین 1345 در ملایر چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و سرانجام در 15 آبان 1362 طی عملیات والفجر 4 در پنجوین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این شهید والامقام نامه‌ای خطاب به همرزم خود نوشته است که آن را در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

واعتصموا بالله هو مولیکم فنعم المولی و نعم النصیر

متوسل شوید به خداوند که اوست خداوند شما پس چه خوب است خداوند و خوب است آن یاور.

وابتغوا من فضل الله و اذکروا الله کثیرا لعلکم تفلحون

بجویید فضل الله را و یاد کنید خدا را بسیار شاید رستگار شوید.

ضمن عرض سلام و ابلاغ سلامتی به محضر دوست عزیزم از جانب خود و دوستان، به عرض می‌رسانم نظر به اینکه اگر می‌خواهید از کیف این جانب مطلع شوید بشاش هستم. دوست عزیزم نامه‌ات به دستم رسید خواندم و خیلی خوشحال شدم و اگر می‌خواهید از اوضاع منطقه غرب کشور با خبر شوید خیلی عالی و جبهه حق خوب پیشرفت و پیشروی دارند با کمک و استمداد باریتعالی. و ان‌شاءالله جبهه حق بر جبهه باطل پیروز خواهد شد و همانطور که امام خمینی فرمودند که انقلاب اسلامی عراق و ملت عراق همانند انقلاب اسلامی ایران پیروز خواهد شد و صدام بعثی کافر را همانند شاه کثیف به زباله‌دان تاریخ خواهیم انداخت و ابرقدرت‌ها هیچ کاری نمی‌توانند بکنند.

ضمنا به ایران گروهک‌های سیاسی بگویید کم بین مردم دلیر و قهرمان نفاق و تفرقه بیاندازند به آن‌ها هشدار دهید که دست از کارهای پلیدشان بردارند وگرنه خود می‌دانند. دیگر دوست عزیز پیامی ندارم و به پدر و مادرم و خانواده خودتان و به دوستان و آشنایان سلام برسانید. خداحافظ دوست عزیزم آقای محمد طوقانی. امید است که خداوند توفیق آن را به ما بدهد که همیشه پیرو حزب‌الله و اسلام باشیم. «به برادران بگویید دعا فراموش نشود».

ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین

خدایا به ما صبر و تحمل عنایت کن و قدم‌های ما را محکم بدار و ما را پیروز بدار بر قوم کافرین.

اللهم ارزقنی شفاعة الحسین یوم الورود

خدایا روزی گردان مرا شفاعت حضرت حسین در روزی که بر تو وارد شوم.»

انتهای پیام/ 181
نظر شما
پربیننده ها