با حضور سردار نقدی؛

همایش بزرگ اجتماع بسیجیان در همدان برگزار شد

هم‌زمان با فرارسیدن پنجم آذرماه مصادف با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، همایش اجتماع بزرگ بسیجیان استان همدان برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ - 26November 2017

همایش بزرگ اجتماع بسیجیان در همدان برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از همدان، همزمان با فرارسیدن سالروز تشکیل «بسیج مستضعفین» به فرمان امام خمینی (ره)، همایش اجتماع بزرگ بسیجیان استان همدان با حضور سردار‌ «محمد‌رضا‌ نقدی» مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرماندهان و مسئولین استانی و شهرستانی هم‌چنین بسیجیان استان در سالن ورزشی امام علی (ع) همدان برگزار شد.

هدف از برگزاری این مراسم پر شور، بیعت با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهدای والامقام دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بود که با عنوان «بسیج جهاد کبیر و عمل انقلابی» برگزار شد.

شور شوقی مملو از عشق در جای جای سالن دیده می‌شد و بسیجیانی که با صدای رسا و هماهنگ فریاد «لبیک یا خامنه‌ای» و «تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم» را سر می‌دادند تا با فریادهای‌شان به همه دنیای استکبار نشان دهند که جوانان این مرز و بوم همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند.

پرچم‌های بر‌افراشته شده «یا زهرا» و «لبیک یا زینب» و «یا حسین» در دستان بسیجیان حاضر در این مراسم بزرگ معنوی و پرشور، از نکات قابل توجه اجتماع بزرگ بسیجیان همدان هم زمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بود.

همچنین، نمایش اقتدار بسیج همراه با انجام مانور‌های مختلف نظامی نیز از دیگر برنامه‌های جانبی در این همایش به شمار می‌رفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار