نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌شرقی:

ما در تمام عرصه‌ها محتاج فرهنگ بسیج هستیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌ شرقی با بیان اینکه امروز فرهنگ بسیج عالم گیر شده است، گفت: امروز نقش بسیج در همه جای ایران اسلامی برای همگان روشن شده و این فرهنگ باید بماند و روز به روز گسترش یابد؛ چرا که همه ما نیز محتاج فرهنگ بسیج هستیم.
کد خبر: ۲۶۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ - 26November 2017
در همه عرصه ها، همه ماها محتاج فرهنگ بسیج هستیمبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌ شرقی در مراسم حماسه حضور بسیجیان تبریز با اشاره به دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) در تاسیس بسیج مستضعفین، اظهار داشت: امام (ره) پیش از وقوع جنگ تحمیلی فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی را صادر کردند که در آن روز ما نمی‌دانستیم فلسفه‌ تشکیل بسیج چیست.
 
وی ادامه داد: در طول جنگ و بعد از دفاع مقدس پی به هوشمندی امام(ره) بردند و امروز می‌بینیم نه تنها در دوران دفاع مقدس بسیج در کنار نیروهای مسلح کار دفاع مقدس را یک سره کرده، بلکه پس از جنگ نیز نقش بسیج در عرصه‌ها گوناگون برای همگان روشن است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌شرقی گفت: بسیج مردمی در دوران سازندگی در سازمان‌ها و نهادها نقش خود را به خوبی نشان داده است، به ویژه در جریان مبارزه با گروه‌های تکفیری داعش همچون هشت سال دفاع مقدس با نمایان ساختن دلیری و تدابیر هوشمند نقش آفرینی موثری داشتند.
 
حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان اینکه امروز فرهنگ بسیج عالم‌ گیر شده است، تاکید کرد: امروز نقش بسیج در همه جای ایران اسلامی برای همگان روشن شده و این فرهنگ باید بماند و روز به روز گسترش پیدا کند چرا که همه ما محتاج فرهنگ بسیج هستیم.
 
این مسئول خاطرنشان کرد: بسیج به کمک ما نیاز ندارد این ما هستیم که محتاج فرهنگ بسیج هستیم.
 
وی با اشاره به فراگیری فرهنگ بسیجی، ادامه داد: در سوریه و عراق مشابه بسیج ما تشکیل شده و با نیروهای مردمی در مقابل داعش که چهار سال در منطقه جولان داد، بخوبی نقش آفرینی کردند.
 
امام جمعه تبریز با بیان اینکه بسیج همانگونه که امام خمینی فرمودند لشکر مخلص خداست، متذکر شد: همه باید بسیج را یاری کنیم تا بتواند در حفاظت از آرمان‌های امام راحل (ره) در حمایت از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و در راه به ثمر رسیدن اهداف مقام معظم رهبری موفق باشد.
 
حجت‌الاسلام آل‌هاشم عنوان کرد: امیدواریم در ماموریت جدیدی که برای بازسازی چندین روستا در منطقه زلزله‌زده به سپاه عاشورا محول شده است، پاسداران اسلام موفق باشند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار