تهیه‌کننده «اشنوگل»:

فیلم‌های دفاع مقدس بدون حمایت مسئولان، شکست می‌خورد

ابراهیم اصغری با اشاره به عدم حمایت مسئولان از فیلم‌های دفاع‌ مقدسی مانند «اشنوگل» گفت: متاسفانه علی‌رغم شعارها، حمایت از فیلم‌های دفاع‌ مقدس به صفر رسیده و حمایت مسئولان در تولید و اکران فیلم‌های سینمای دفاع‌ مقدس بسیار کم شده است.
کد خبر: ۲۶۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ - 26November 2017
فیلم‌های دفاع مقدس بدون حمایت مسئولان، شکست می‌خوردبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما در خصوص چگونگی وضعیت اکران «اشنوگل» در روزهای ابتدایی اکران این اثر اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های اکران و ارتباطات عوامل فیلم‌های موسوم به تجاری با پخش کننده‌ها برای تصاحب هرچه بیشتر سالن‌ها، به فیلم‌هایی مانند «اشنوگل» سالن‌های بسیار کمی واگذار می‌شود و این موضوع به محدودتر شدن اکران ما می‌افزاید.
 
وی افزود: البته امیدوار هستیم از اواسط این هفته با آغاز پخش تیزرهای تلویزیونی و پررنگ‌تر شدن فضای اطلاع رسانی و مذاکره با برخی از سینماداران، شاهد رونق بیشتری برای اکران این فیلم باشیم.

این تهیه کننده با اشاره به عدم حمایت مسئولان از فیلم‌های دفاع‌ مقدسی مانند «اشنوگل» اذعان داشت: متاسفانه علی رغم شعارها، حمایت از فیلم‌های دفاع‌ مقدس به صفر رسیده و حمایت مسئولان در تولید و اکران فیلم‌های سینمای دفاع مقدس بسیار کم شده است. این امر به نوعی سازندگان فیلم را در مواجهه این گردش سینمای کشور، تحقیر می‌کند و مسلما باعث می‌شود تهیه کنندگان ترجیح دهند بیکار باشند و یا کمتر سراغ ساخت چنین آثاری بروند.

 اصغری اظهار داشت: مدیران فرهنگی و مسئولان امر باید در تصمیمات خود نسبت به حمایت از آثار دفاع مقدس بازنگری کنند تا شاهد رونق دوباره این نوع  سینما باشیم . در غیر اینصورت و با این اوصاف چنین فیلم‌هایی محکوم به شکست هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار