رئیس مرکز بسیج سازمان صداوسیما خبر داد:

ساخت ۲۱ سریال «الف ویژه» در بسیج صدا و سیما

رئیس مرکزبسیج سازمان صداوسیما گفت: در حال حاضر ۲۱ سریال «الف ویژه» در دستور کار بسیج سازمان قراردارد که بخش زیادی از آنها به مرحله پیش تولید رسیده و برخی دیگر نیز درمرحله تولید قراردارند.
کد خبر: ۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲ - 03September 2013

ساخت ۲۱ سریال «الف ویژه» در بسیج صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، علی اصغرجعفری رئیس مرکزبسیج سازمان صداوسیما درمراسم راه اندازی پایگاه بسیج در مرکز سیما فیلم ضمن تاکید برنقش موثرسیما فیلم درتولید آثار نمایشی موفق اظهار داشت: آثار فاخری درسیما فیلم تولید شده که در داخل و خارج از مرزها، تاثیرات عمیقی به جا گذاشته و توانسته بزرگان زیادی از حوزه هنر و رسانه را با خود همراه کند.


وی با بیان اینکه بسیج جریانی است که درهرجایی ظاهر شده طراوت و نشاط بیشتری در آن مجموعه ایجاد کرده، تقویت مدیریت، اثربخشی، تعالی و انسجام نیروی انسانی در رسانه ملی را ازاهداف مهم این مرکز درسطح سازمان عنوان کرد. 

 جعفری خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲۰۰پایگاه بسیج در مجموعه سازمان صدا و سیما در سراسر کشور وجود دارد که تاکنون تعارضی در انجام امور ایجاد نکرده است.

رئیس مرکز بسیج صدا وسیما افزود: بسیج سازمان صدا و سیما یک بسیج تخصصی در حوزه رسانه است که ماموریت سازمانی آن براساس ماموریت ها و افق رسانه ملی تعریف شده است که درکنار وظیفه عظیم رسانه ملی درحوزه جنگ نرم ورسانه ای نیز فعالیت می کند. خوشبختانه پیشرفت هایی که دراین حوزه صورت گرفته موجب شده تا مرکز بسیج سازمان صدا و سیما به عنوان یکی از معاونت های سازمان بسیج ارتقاء پیدا کند.

جعفری ضمن اشاره به دستاوردهای بسیج درتولیدات رسانه ای سازمان اظهار داشت: هم اکنون ۲۱سریال «الف ویژه» در دستور کار بسیج سازمان قراردارد که بخش زیادی از آنها به مرحله پیش تولید رسیده و برخی دیگر نیز درمرحله تولید قراردارند.

وی با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های ارزشمندی که درمرکز سیما فیلم وجود دارد همکاری مرکز بسیج با سیما فیلم را موجب هم افزایی و تعامل سازنده در راستای اهداف و ماموریت های سازمان صدا وسیما عنوان کرد. درهمین راستا شکل گیری و راه اندازی طرح «حلقه های صالحین» در سیمافیلم در بهره وری بیشتر از نیروی انسانی مورد تاکید قرار گرفت.

محمدرضا معصوم زادگان رئیس مرکزسیما فیلم نیز ضمن ابزار خرسندی و استقبال از تاسیس پایگاه بسیج در این مرکز، اولویت سیما فیلم در دوره جدید مدیریتی را فرهنگ سازی درحوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عنوان کرد و گفت:این ماموریت جدید، ظرفیت بیشتری را برای همکاری این مرکز و بسیج سازمان ایجاد کرده که می تواند روند پرشتاب تری را به فعالیت های سیما فیلم ببخشد.

دراین مراسم که با حضور رئیس و مدیران مرکز سیما فیلم و مدیران بسیج سازمان برگزار شد، جواد اسناوندی مدیر پشتیبانی تولید این مرکز به عنوان رئیس پایگاه بسیج سیما فیلم منصوب شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار