فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

بسیج تا آخرین قطره خون از ولایت فقیه دفاع خواهد کرد

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه «ولایت فقیه» اولین و مهمترین هدف بسیج و سپاه و محور نظام و انقلاب است، گفت: سپاه و بسیج تا آخرین قطره خون از مقام والای ولایت فقیه دفاع خواهند کرد.
کد خبر: ۲۶۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ - 26November 2017
بسیج تا آخرین قطره خون از ولایت فقیه دفاع خواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، سردار «غلامعلی ابوحمزه» فرمانده سپاه ثارالله کرمان امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان «شکوه مقاومت» که در مصلای بزرگ امام علی (ع) کرمان برگزار شد، اظهار داشت: نقش بی‌بدیل بسیج در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی، ورزشی و عرصه بین‌الملل در جهت پیاده‌سازی ارزش‌ها و انقلاب بسیار تعیین‌کننده و اثرگذار است.
 
وی با اشاره به نقش کلیدی و تاثیرگذار بسیج در پایگاه‌ها و رده‌های محلات و اقشار گفت: اگر بخواهیم نقش بسیج به عنوان یک نقش عملیاتی و میدانی مورد مطالعه قرار دهیم، باید توطئه‌های شیطان بزرگ علیه انقلاب اسلامی و اهداف آن‌ها را بشناسیم و ببینیم چگونه با هدایت‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و حضور یکپارچه مردم، توطئه‌های دشمن خنثی شد.
 
ابوحمزه به توطئه‌های دشمن در 38 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: با ارزیابی توطئه‌های دشمن در طول سال‌های اخیر می‌بینیم در مرحله اول با پیروزی انقلاب اسلامی، شرق و غرب به این نتیجه رسیدند در مقابل جمهوری اسلامی نمی‌توانند بایستند.
 
فرمانده سپاه ثارالله کرمان ادامه داد: استکبار با سه هدف «مهار، انحراف و شکست انقلاب،» قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشت که دو محور مهار و انحراف انقلاب با پیروزی انقلاب با شکست دشمن مواجه شد.
 
وی افزود: آنها از راه دیگر که محور شکست انقلاب بود، اهداف خود را دنبال کردند و با تحمیل کردن جنگ علیه این کشور نیز با ناامیدی روبرو شدند، چون همه رده‌ها برای دفاع از این مرز و بوم حاضر بودند و با عملیات‌هایی که صورت گرفت موجب پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس شد.
 
غلامعلی ابوحمزه تصریح کرد: از سال 68 حرکت استکبار از سه راهبرد دیگر برای شکست این نظام آغاز شد که بحث نفوذ، استحاله و براندازی و ماحصل آن فتنه 88 بود و آنها با این راهبردها قصد براندازی این نظام را داشتند و در کنار آن نیز تهاجم فرهنگی و شبیه خون فرهنگی در دستور کار دادند.
 
فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: وقتی دشمن با حضور یکپارچه مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مواجه شدند و از همه این اهداف با ناامیدی روبرو گردیدند، گروه داعش را پرورش دادند، چون هدف اصلی آن‌ها مقابله با انقلاب اسلامی بود.
 
وی افزود: دشمن جنگ‌هایی را در عراق، افغانستان، بحرین، یمن و لبنان به راه انداخت و زمانی که در سوریه جنگ شد «بشار اسد» می‌بایست یا تسلیم دشمن شود و یا اینکه مقاومت کند و اگر قطع رابطه به ایران می‌کرد، سرنوشت کشورهای دیگر نصیبش می‌شد و با بررسی‌هایی که انجام شد به این نتیجه رسیدند که مقاومت کنند.
 
ابوحمزه در پاسخ به سوالاتی مانند اینکه چرا جوانان ما در سوریه شهید می‌شوند و چرا ما با سوریه همکاری می‌کنیم، گفت: ما پیشتیبان سوریه هستیم، چون آرمان ما فلسطین است و اگر بخواهیم فلسطین را آزاد کنیم باید در سوریه حضور داشته باشیم و همه تلاش آمریکا در سوریه و عراق این است که انقلاب اسلامی به آرمان خودش نرسد.
 
وی تاکید کرد: اگر به این مسائل زیربنایی و مبنایی آگاه نباشیم، عمق مسائل را درک نکرده و معادلات سیاسی را رصد ننماییم و نیز حرکت‌هایی که دشمن انجام می‌دهد با بصیرت برخورد نکنیم با مشکلات زیادی روبرو خواهیم شد.
 
فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: دشمن با مسئله هسته‌ای، آزادی، موشکی و حقوق بشری ما کاری ندارد، آنها با اسلام ما مشکل دارند با اسلامی که در آن حضرت روح‌الله، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، سید حسن نصرالله و حاج قاسم سلیمانی پرورش پیدا می‌کنند مشکل دارند و آنها با اسلام کشورهای عربی، وهابیت و داعش که اسلام آمریکایی است کاری ندارند، بلکه با اسلام ناب محمدی (ص) کار دارند.
 
وی اظهار داشت: حضور سپاه در خارج از مرزها بسیار اهمیت دارد هر ملتی در هر جای عالم در مقابل آمریکا و اسرائیل بایستد، جمهوری اسلامی ایران آن را پشتیبانی می‌کند و هر جا استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران حرکتی انجام داد و تهدیدی کرد برای جمهوری اسلامی ایران به فرصت تبدیل شده است.
 
ابوحمزه به نتیجه فداکارهای رزمندگان اسلام اشاره کرد و گفت: در عراق چندین هزار نیروی جوان بسیجی که آموزش دیدند برای دفاع از اسلام حضور دارند، در افغانستان لشکر فاطمیون، در پاکستان لشکر زینبیون، در لبنان حرب‌الله و در یمن انصارالله، اینها همه جزو جبهه مقاومت محسوب می‌شوند.
 
فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: «ولایت فقیه» اولین و مهمترین هدف بسیج و سپاه و محور نظام و انقلاب است و سپاه و بسیج تا آخرین قطره خون از مقام والای ولایت فقیه دفاع خواهند کرد.

وی تاکید کرد: همه بدانند ما بسیجی‌ها اجازه نمی‌دهیم اتفاقاتی که در حکومت حضرت علی (ع) افتاد و یا مظلومیت امام حسین (ع) و امام حسن (ع) و همه ائمه (ع) دوباره تکرار شود و جوانان امروز ما با تمام وجود از این جایگاه دفاع خواهند کرد.
 
ابوحمزه گفت: آمریکا و اسرائیل غاصب و این جوان خام در عربستان بدانند که اگر حرفی علیه ایران اسلامی بیان کنند با سپاه و بسیج روبرو خواهند شد و به اروپایی‌ها اعلام می‌کنیم تحت تاثیر آمریکا قرار نگیرید، موشک‌های ما بیش از 2 هزار کیلومتر برد دارند و در مقابل هر تهدیدی برد موشک‌هایمان را افزایش خواهیم داد.
 
فرمانده سپاه ثارالله کرمان افزود: شعار امسال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» است و ما از همه مسئولین می‌خواهیم برای حل مشکلات مردم در بحث معیشت، اشتغال و تولید با بسیج و سپاه همکاری کنند و سپاه و بسیج در مقابل کارهایی که از روی قانون باشد و زمینه تولید و اشتغال مردم را فراهم نماید همکاری و هر جا لازم باشد کمک می‌کند و هرگر اجازه نمی‌دهد در این استان کسی اموال بیت‌المال را چپاول کند و در مقابل آن ایستادگی می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها