همسر شهید «سیدمصطفی بدرالدین»:

نهضت زنان ایرانی باید الگوی زنان جهان شود/ به همسری «سید ذوالفقار» می‌بالم

همسر فرمانده ارشد مقاومت اسلامی لبنان بر الگوگیری مقاومت از انقلاب اسلامی و ملت ایران تاکید کرد.
کد خبر: ۲۶۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ - 26November 2017
نهضت زنان ایرانی باید الگوی زنان جهان شود/ افتخار می‌کنم که همسر سید ذوالفقار هستمبه گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، «فاطمه حرب» همسر شهید «سیدمصطفی بدرالدین» فرمانده نظامی ارشد مقاومت اسلامی لبنان در نشستی که پیش از ظهر امروز به منظور برررسی نقش زنان در تمدن اسلامی برگزار شد، ضمن درود به روح مطهر امام راحل و محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، به فعالیت زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: زنان ایرانی الگویی از فعالیت در عرصه‌های مختلف همگام با ایفای نقش فعال در خانواده ارایه کرده‌اند.

وی در ادامه به تاثیر سپاه پاسدران انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت بسیج بر جنبش مقاومت اسلامی لبنان اشاره و تصریح کرد: در اولین سفرم به ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تجربه سپاه و بسیج را از نزدیک دیدم و با استفاده از این تجربه جنبش مقاومت اسلامی و هیات پشتیبانی مقاومت اسلامی را تاسیس کردیم که این هیات همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به خاطره‌ای از شهید «ذوالفقار» (سیدمصطفی بدرالدین) گفت: شهید «سیدمصطفی» با گروهی پنج نفره در برابر حملات ارتش اسراییل در منطقه «خلده» در جنوب بیروت ایستادگی کرد. 
 
فاطمه حرب بیان کرد: شهید «سیدمصطفی» مانند عمویش ابوالفضل مجروح شد؛ مانند امام موسی کاظم (ع) به اسارت دشمنان اسلام درآمد و توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید و من افتخار می‌کنم که همسر وی هستم.

در ادامه این نشست، «صفا علی مقلد» همسر شهید «ابو عیسی» نیز اظهار داشت: به دلیل مسایل امنیتی اطلاعاتی زیادی در خصوص فعالیت جهادی شهید «ابو عیسی» در دسترس نیست.
 
وی افزود: فعالیت جهادی شهید «ابو عیسی» در حزب‌الله و سوریه از سر وظیفه نظامی و سمت فرماندهی‌اش نبود؛ بلکه بر اساس تکلیف و به خاطر توان فرماندهی، مسئولیت عملیات‌ها را بر عهده می گرفت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار