سرلشکر صفوی:

خون شهدای جبهه مقاومت شجره خبیثه داعش را ریشه‌کن کرد

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: برچیدن شجره خبیثه داعش در منطقه در سایه اعتقادات، ولایتمداری و خون شهدای جبهه مقاومت حاصل شد.
کد خبر: ۲۶۸۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ - 26November 2017
بیرق برافراشته جبهه مقاومت، رنگین از خون شهداستبه گزارش دفاع پرس از ارومیه، سردار سرلشکر پاسدار «سیدیحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در اجلاس بانوان کنگره ملی گرامیداشت 12 هزار شهید آذربایجان غربی با ابلاغ  سلام رهبر معظم انقلاب به خانواده‌های معظم شهدا به خصوص 700 بانوی شهیده و جانبازان آذربایجان غربی اظهار داشت: عظمت و شأن شهدا در مکتب نورانی اسلام و جایگاه شهید در نزد خداوند متعال فراتر از درک بشری است چرا که فیض شهادت در دفاع از ناموس، استقلال و شرف، نیت و مقصدی الهی است.
 
صفوی مجاهدت در راه حق و حقیقت، گذشت از آسایش و رفاه برای حفظ اسلام و عظمت قرآن کریم را رمز ماندگاری نام و یاد شهدا در طول تاریخ عنوان کرد.
 
مشاور عالی رهبر معظم انقلاب، کربلای ایران و مجاهدت‌های زینب وارِ بانوان ایران اسلامی را برگرفته از فرهنگ عاشورایی و زینبی دانست و گفت: برگزاری این کنگره ها گواهی بر تغییر مثبت و معنوی کشور و جامعه است و تقدیم بیش از 200 هزار شهید، 300 هزار جانباز از الگویی برای کشورهای منطقه است.
 
سرلشکر صفوی، شکست‌های رژیم صهیونیستی در منطقه را از ثمرات صدور فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در منطقه دانست و گفت: شکست داعش و برچیدن این شجره خبیثه در منطقه در سایه اعتقادات و دلاوری ها و ولایتمداری و خون شهدای عراق و سوریه و ایستادگی ملت ایران حاصل شد.
 
وی افزود: بنا به فرموده امام راحل که راه قدس از کربلا می‌گذرد، خون شهدای والامقام نیز راه کربلا را باز کرد و امروز شاهد حضور میلیونی عاشقان حسینی در راه کربلا هستیم.
 
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا نقش زنان را در تربیت شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را انکارناپذیر دانست و ادامه داد: تقدیم جان هفت هزار شهیده کشور و 700 شهیده استان در راه حق علیه باطل نشان از نقش بی‌بدیل زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، استمرار انقلاب و دفاع مقدس است.
 
صفوی حضور زنان در مسیر رشد جامعه اسلامی و رشد و تعالی جامعه اسلامی را نشان از هوشمندی زنان والامقام کشور و آذربایجان غربی دانست و افزود: وجود 21 شبکه ماهواره‌ای برای انحراف جامعه و سست کردن بنیان خانواده توطئه است که با درایت و هوشمندی زنان فرهیخته و تحکیم بنیان خانواده از سوی آنان ابتر و خنثی شده است.
 
وی از بانوان ایران زمین خواست، تا بنیان خانواده را مستحکم کنند و مهر و محبت مادری را همچون رشته ای مستحکم در خانواده پی‌ریزی کنند.
 
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، علم و آگاهی دختران و بانوان تحصیلکرده را در سایه آشنایی با حقوق و وظایف والدین و فرزندان در ذیل توجه قانون و عرف و اسلام مایه نشاط و استحکام بنیان خانواده ها در جامعه اسلامی عنوان کرد.
 
صفوی ترویج فرهنگ اسلامی و انسانی در فضای مجازی را با توجه به موقعیت امروز جهان و کشور از وظایف بانوان دانست و متذکر شد: نیمی از جمعیت آموزشی کشور به خود بانوان اختصاص دارد که گام‌هایی را برای رشد و تعالی جامعه اسلامی بردارند.
 
کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان غربی از چهارم آذر آغاز و 12 آذر اختتامیه آن برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها