شهیدی در دیدار با خانواده شهید «ضیایی»:

حکومت داعش با فداکاری شهدای مدافع حرم به پایان رسید

نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهید ضیایی گفت: حکومت داعش با فداکاری شهدای مدافع حرم و به وسیله فرهنگ ایثار و شهادت به پایان رسید.
کد خبر: ۲۶۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ - 26November 2017
حکومت داعش با فداکاری شهدای مدافع حرم به پایان رسیدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی شهیدی محلاتی عصر روز شنبه 4 آذر ماه با حضور در منزل شهید «حمیدرضا ضیایی» خطاب به خانواده معظم این شهید مدافع حرم اظهار داشت: شهادت «حمیدرضا ضیایی» را تبریک می‌گوییم چون مادر بزرگوار این شهید چنین فرزندی را پرورش داده‌اند که خداوند او را برای شهادت می‌پذیرد و تسلیت می‌گوییم چون فقدان این شهید عزیز به عنوان فرزند، همسر و پدر بسیار سنگین و دشوار است.
 
نماینده ولی فقیه در بنیاد با اشاره به خصوصیات این شهید مدافع حرم، اظهار داشت: شهید «حمیدرضا ضیایی» با آغاز دفاع مقدس و در سنین نوجوانی در جبهه‌های جنگ حضور پیدا کرد و به درجه جانبازی نائل آمد. او پس از جنگ تحمیلی نیز به فعالیت‌های فرهنگی و خدمت به خانواده شهدا مشغول شد و وقتی هم تکفیری‌ها به سوریه حمله کردند داوطلبانه و با اصرار زیاد به نبرد با دشمنان اسلام که از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کردند رفت و این‌ها نشان می‌دهد که خداوند ایشان را برای شهادت گلچین کرده بود.

وی در توصیف ویژگی‌های شهید ضیایی گفت: این شهید حقیقتاً انسان خوب و پاکی بود، او عاشق بود و مسیر شهادت را هم عاشقانه انتخاب کرد و در نهایت به شهادت رسید. شهید ضیایی انسان آرام، صبور و وارسته‌ای بود که بیش از حرف زدن، اهل شنیدن بود و تا کسی چیزی از او نمی‌پرسید، سخنی نمی‌گفت.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی خطاب به خانواده شهید ضیایی تصریح کرد: شهادت حمید سند شما است که در راه ایثار و شهادت و اعتقادات خود گام برداشته‌اید. به همین جهت همسر شهید از این پس وظیفه سنگین‌تری دارند زیرا باید فرزندان را تربیت کنند و این رسالت بزرگی است. فرزندان این شهید والامقام نیز باید از مسیر پدر پاسداری و حرمت خون او را حفظ کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تلاش دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی، عنوان داشت: دیروز صدام و امروز داعش در برابر انقلاب اسلامی ایستادند و اساساً داعش برای مقابله با ایران اسلامی تشکیل شد که اگر شهدای مدافع حرم نبودند، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند امروز باید در داخل کشور با آن‌ها می‌جنگیدیم و خوشبختانه با وجود فرهنگ ایثار و شهادت داعش به پایان حکومت خود رسید.

«حمیدرضا ضیایی» متولد سال 48 بود و از تجربه حضور در جبهه‌های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی برخوردار بود و در عملیات کربلای 5 به درجه جانبازی نائل آمد. شهید ضیایی‌ با حضور داوطلبانه در کشور سوریه مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های فراوانی از خود نشان داد و در نهایت نیز در 29 آبان سال جاری در آخرین ساعات آزادسازی کامل و پاکسازی بوکمال آسمانی شد و به سوی معبود خود پر کشید. از این شهید بزرگوار 4 فرزند به یادگار مانده است.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار