همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین؛

جشن پیروزی مقاومت و تجمع بزرگ بسیجیان در اهواز برگزار شد

همزمان با پنجم آذر ماه مصادف با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، جشن بزرگ پیروزی مقاومت و تجمع پرشور بسیجیان در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ - 26November 2017
جشن پیروزی مقاومت و تجمع بزرگ بسیجیان در اهواز برگزار شد.به گزارش دفاع پرس از خوزستان، همزمان با پنجم آذرماه مصادف با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، جشن بزرگ پیروزی مقاومت و تجمع پرشور بسیجیان با حضور آیت‌الله سید «محمدعلی موسوی ‎جزایری» نماینده ولی‌فقیه در استان، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان و سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) در اهواز برگزار شد.


در این برنامه که ظهر امروز (یکشنبه) در مهدیه امام خمینی (ره) اهواز انجام شد، جمع زیادی از بسیجیان مخلص و سلحشور از نقاط مختلف شهر اهواز و دیار سردار سرلشکر شهید «علی هاشمی»، حضور داشتند.

در بخشی از این همایش باشکوه، بسیجیان و اعضای حلقه‌های صالحین  گردان‌های الزهرا (س)، بیت‌المقدس و امام حسین (ع) سرودهای حماسی خود را قرائت کردند.

خاطرنشان می‌شود در این مراسم، سردار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران، امیر سرتیپ دوم «علی ظریفی یگانه» فرمانده جدید قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب‌غرب کشور و همچنین سردار «محمود معین‌پور» جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) نیز در این جشن حضور داشتند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار