مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

درخشش بسيج در گرو عشق به ولايت است

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: درخشش بسیج در گرو عشق به ولایت و بصیرت بسیجیان‌ است كه در طول سال‌های مختلف اين انقلاب بروز و ظهور كرده است.
کد خبر: ۲۶۸۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ - 26November 2017
درخشش بسيج در گرو عشق به ولايت و بصيرت است
به گزارش دفاع پرس از شهرستان نکا، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ظهر امروز در همایش بزرگ بسیجیان نکا در مصلای این شهرستان، اظهار داشت: امروزه تفکر بسیجی در تمام اقشار و افراد جامعه گسترش یافته است و این مردمی بودن بسیج نقطه قوت آن است.


وی افزود: ملت ما در طول هشت سال دفاع مقدس با همین تفکر بسیجی در کنار دیگر نیروهای نظامی سپاه و ارتش برای دفاع از این میهن وارد میدان شدند و در کارزار با دشمن پیروزی‌های مختلفی را رد کنار دیگر نیروها کسب کردند که اکنون این استقلال ما مدیون رشادت‌ها و ایستادگی همه این عزیزان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: هشت سال دفاع مقدس ما، یک تجربه و دستاورد ارزشمند در تاریخ است که باید به درستی به نسل جدید و نسل‌های بعدی منتقل شود.

ملکی، تفکر بسیجی را بیدار بودن و همواره آماده بودن دانست که این تفکر باید در بین جامعه ما در کنار بصیرت، ولایت‌مداری و دشمن‌شناسی گسترش یابد.

وی تصریح کرد: رزمندگان ما با شناخت درست از عاشورا و امام و رهبر خویش، جانانه در هشت سال دفاع مقدس در برابر کفر و دشمن ایستادند و یک وجب از این خاک را به دشمن ندادند و این ارز‌ش‌ها اکنون باید توسط شما بسیجیان حفظ و به دیگران منتقل شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه شهدای ما با الگو از قیام امام حسین (ع) در جبهه‌های حق علیه باطل وارد شدند، افزود: رزمندگان ما با پیروزی در میدان‌های مختلف، اقتدار و عظمت را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند که اکنون ایران الگوی مسلمانان جهان شده است.

این مسؤول اضافه کرد: فرزندان این آب و خاک نه تنها در هشت سال دفاع مقدس، بلکه در جنگ با داعش و دفاع از ارزش‌ها و اهل بیت (ع) در سوریه، عراق و شام به عنوان مدافعان حرم در میدان نبرد با دشمن حاضر شدند تا ولایت‌مداری خود را به اثبات برسانند و اعلام کنند که برای دفاع از اهل بیت (ع) و اسلام همواره ایستاده‌ و آماده‌اند.

ملکی ادامه داد: تفکر بسیجی، عشق به ولایت و مدافع اسلام بودن است و رمز ماندگاری بسیج هم با همین عشق به ولایت معنا پیدا کرده است.

وی گفت:‌ امروز جامعه ما با درس‌آموزی از مکتب عاشورا، اطاعت از امام راحل و رهبری در اوج قدرت جهانی است و به جایگاه بلند و رفیعی رسیده است.

این مسؤول در ادامه با بیان اینکه همه ما باید بدانیم که امروزه بسیج، منحصر به نبرد نظامی و دفاعی نیست، یادآور شد: اکنون ظرفیت مردمی بسیج، آن را به عنوان یک قدرت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بزرگ تبدیل کرده است که توانایی مقابله با هرگونه تهدید را دارد و این قدرت بزرگ بسیج است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران اظهار کرد: حضور ارزشمند و با بصیرت شما مردم در اجتماع بسیجیان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان در 5 آذر ماه 1358 بیانگر دلدادگی شما به ارزش‌ها، انقلاب و اسلام است که باید ادامه یابد.

ملکی افزود: دشمن در طول این انقلاب توطئه‌ها و ترفندهای مختلف را برای مقابله با کشور ما به راه انداخته است که در همه این موارد، بصیرت و بیداری ملت و ولایت‌مداری مردم ما مانع از نفوذ و پیروزی دشمن شده است.

وی گفت: باید قدر این ارزش‌ها و این همبستگی را در قالب بسیج بدانیم و با تبعیت از رهبری و ولایت، به عنوان یک تفکر بسیجی همواره در میدان باشیم تا آسیبی به این مملکت نرسد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها