دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان افتتاح شد.
کد خبر: ۲۶۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ - 26November 2017
دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، آیین افتتاح دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با حضور معاون اداری پشتیبانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس بسیج رسانه استان برگزار شد.


سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با بیان اینکه خبرگزاری دفاع مقدس در سال‌های گذشته به صورت غیررسمی در استان فعال بود، اظهار داشت: مراحل متعدد قانونی برای افتتاح دفتر این خبرگزاری در استان طی یک سال گذشته انجام شد.

وی رسالت اصلی خبرگزاری دفاع مقدس را انعکاس اخبار مربوط به حوزه ایثار و شهادت در سطح استان و رویدادهای فرهنگی و اجتماعی مربوط به این حوزه دانست و افزود: دفتر نمایندگی این خبرگزاری در استان کهگیلویه و بویراحمد با تلاش‌های صورت گرفته از رتبه 22 در زمستان 1395 به رتبه 9 در بهار 1396 در بین استان‌های کشور ارتقاء یافت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روند رو به‌ رشد فعالیت‌های خبرگزاری دفاع مقدس در استان، گفت: این دفتر می‌تواند مرجع موثق و مستندی برای پوشش و انتشار رویدادهای مرتبط با فرهنگ متعالی ایثار و شهادت در سطح استان باشد و از این طریق رسالت خود را در راستای تنویر افکار عمومی انجام می‌دهد.

به گزارش دفاع پرس، طی حکمی از سوی سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید مجید هاشمی دانا» مدیرعامل خبرگزاری دفاع مقدس، «مرضیه جوشن» به عنوان مسئول نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها