مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد؛

نقش ارزشمند خبرگزاری دفاع مقدس در تبیین ارزش‌های دفاع مقدس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر نقش ارزشمند خبرگزاری دفاع مقدس در تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و رویدادهای مربوط به این حوزه، گفت: جایگاه این خبرگزاری به سبب رسالت ارزشمندی که بر عهده دارد باید حفظ شود.
کد خبر: ۲۶۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱ - 26November 2017
نقش ارزشمند خبرگزاری دفاع مقدس در تبیین ارزش‌های دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «رضا دهبانی‌پور» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح دفتر نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در استان ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج، اظهار داشت: هرچند خبرگزاری دفاع مقدس به صورت غیررسمی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت داشت اما جای خالی آن در بین رسانه‌های استان احساس می‌شد.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس از منظرهای مختلف قابل توجه است که باید دیده شود، افزود: دفاع مقدس جلوه‌های متفاوتی دارد که می‌طلبید یک خبرگزاری مختص آن وجود داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می‌رود که جلوه‌گری و بازتاب خبری خبرگزاری دفاع مقدس در بین خبرگزاری‌ها و نمایندگی‌هایی که در سطح استان وجود دارد، نمود بیشتری داشته باشد.

دهبانی‌پور تأکید کرد: وظیفه ما این است که جایگاه این نوع خبرگزاری‌ها را در راستای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و اخبار مربوط به آن حفظ کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها