فرمانده سپاه استان البرز:

بسیج جهانی که از وعده‌های حضرت امام (ره) بود شکل گرفته است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: بسیج دیگر مختص به ایران نیست و این شجره طیبه و شاخه‌های آن در سراسر جهان گسترش پیدا کرده است.
کد خبر: ۲۶۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ - 28November 2017
همایش بزرگ بسیجیان کرج برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سید یوسف مولایی» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در جمع بسیجیان استان البرز با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) بسیج را بر اساس قرآن به شجره طیبه تشبیه کردند، شجره‌ای که زنده، بالنده و همیشه در حال رشد و نمو است. شجره‌ای که دارای ریشه و ثمره است و مدام در حال حرکت به سمت تعالی است.


وی افزود: میوه و ثمره این درخت، ایثار، گذشت، شهادت و شهامت است، ما تمام این صفات را در بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس دیده‌ایم و امروز نیز پیروزی بزرگ سپاه اسلام بر داعش از نمونه‌های بارز تفکر و صفات بسیجی است.

مولایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسیج جهانی که از وعده‌های حضرت امام (ره) بود شکل گرفته و مشغول مبارزه با دشمنان اسلام در سطح جهان است.

وی در پایان با اشاره به اینکه بسیج را حضرت امام خمینی (ره) پایه‌ریزی کرد، گفت: بسیج دیگر مختص به ایران نیست و این شجره طیبه و شاخه‌های آن در سراسر جهان گسترش پیدا کرده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار