ادعای «دبکا» مبنی بر حمله به ساختمان‌های خالی داعش در مصر

وبگاه صهیونیستی در تحلیلی، به بی‌فایده بودن حملات ارتش مصر علیه تروریست‌های داعش در سه سال گذشته تا کنون اشاره کرد و مدعی شد که ارتش مصر ساختمان‌های خالی را هدف قرار می‌دهد.
کد خبر: ۲۶۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵ - 26November 2017
ادعای «دبکا» مبنی بر حمله به ساختمان‌های خالی داعش در مصربه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، وبگاه صهیونیستی «دبکا فایل» در تحلیلی به عدم موفقیت ارتش مصر در عملیات علیه تروریست‌های داعش اشاره کرد.

ارتش مصر روز شنبه بعد از  عملیات تروریستی داعش و قتل عام  305 نمازگزار در مسجدی در شمال سینا که بین آن‌ها 30 نوجوان نیز وجود داشت، عملیاتی را علیه مراکز فرماندهی داعش در منطقه رفح و حملات هوایی را علیه خودروهای این تروریست‌ها انجام دادند.

ارتش مصر اعلام کرد: دستکم چهل تروریست در این حملات کشته شدند.

دبکا در این مورد نوشت: اما منابع نظامی دبکا عنوان می کنند که چه طور بعد از سه سال حمله به مواضع داعش در سینا ، مراکز فرماندهی تروریست‌ها همچنان در رفح و شمال سینا در غزه و نوار مرزی  فعالند؟

این پایگاه اسرائیلی نوشت: دلیلش این است که تاکنون مصر در یور‌ش‌ها و حملات هوایی خود مکان‌های خالی یا اردوگاه‌های قبیله‌ای غیرمرتبط با داعش را هدف می‌گرفته و حملات هوایی آن‌ها علیه مخفیگاه‌های داعش در کوه‌های سینای مرکزی با یورش‌های خطرناک عمیق به درون غارها، مکان پناه گرفتن تروریست‌ها همراه نبوده است.

همچنینی، نیروهای مصر در حال خدمت در صحرای سینا شب هنگام را در سربازخانه‌های محصور شده می‌گذرانند، در حالی که در این ساعات نیروهای داعش برای بازپس گیری ایستگاه‌های بازرسی، کنترل بزرگراه‌ها و جاده‌های شبه جزیره وارد میدان می‌شوند.

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار