رئیس ستاد مهدویت خراسان رضوی:

اجتماع بزرگ مهدویون در مشهد برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام رضاعلی عزیزی گفت: همزمان با سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) اجتماع بزرگ مهدویون در مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۸۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸ - 26November 2017
اجتماع بزرگ مهدویون در مشهد برگزار می شودبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حجت‌الاسلام رضاعلی عزیزی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ویژه برنامه‌های نهم‌ ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) در قالب بیش از هزار برنامه با ۲۴ عنوان در ۲۸ شهرستان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: از مجموع این برنامه‌ها که در خراسان رضوی برگزار می‌شود ۲۵ درصد از آن‌ها در مشهد به ویژه حرم مطهر رضوی و مساجد حاشیه شهر برگزار می‌شود و برای این ایام بسته‌های مهدوی در قالب ۳۰ هزار پوستر، ۱۵ هزار کتابچه و ۱۵ هزار حلقه لوح فشرده توزیع شده است.

رئیس ستاد مهدویت خراسان‌رضوی با بیان اینکه مهمترین برنامه این روز مبارک برگزاری اجتماع عظیم مهدویون خواهد بود، خاطرنشان کرد: این مراسم ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه هفتم آذر ماه در مهدیه مشهد آغاز می‌شود و حاضران در این محفل باشکوه از این مکان به سمت حرم مطهر رضوی حرکت می‌کنند و ضمن عرض تبریک این عید باشکوه به محضر مبارک ولی نعمتمان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، میثاق‌نامه عهد با امام زمان (عج) را قرائت خواهند کرد.

عزیزی تصریح کرد: جلسات هم‌اندیشی با موضوع مهدویت با حضور علمای اهل سنت در مناطق حاشیه شهر برگزار شد و در این راستا برنامه‌هایی توسط این گروه در این ایام فرخنده برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: در روز باشکوه نهم ربیع الاول، ویژه برنامه‌های متعددی در قالب سخنرانی، حلقه‌های معرفت، گفتمان مهدویت، چاپ و توزیع کتاب چشم به راه در حرم مطهر رضوی و مجموعه‌های وابسته به آستان قدس رضوی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ستاد مهدویت خراسان رضوی همه‌ساله، همزمان با سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) برنامه‌های خاصی را برگزار می‌کند تا بتوانیم در جمع منتظران ظهور صادر کننده پیام تجدید عهد و پیمان با امام زمان (عج) به جهان اسلام باشیم.

عزیزی با اشاره به اعزام مبلغان و کارشناسان مهدوی به مراکز و مناطق مختلف استان، بیان کرد: در روز نهم ربیع‌الاول طرح کشوری یاران موعود در مدارس، دانشگاه‌ها و دیگر مجموعه‌های اداری و آموزشی خراسان رضوی برگزار می‌شود و در این روز زنگ انتظار نیز در مدارس سراسر استان نواخته می‌شود.

رئیس ستاد مهدویت خراسان رضوی با تأکید براینکه همه باید تلاش کنیم در راستای معرفت به حضرت مهدی (عج) گام برداریم، گفت: این ایام بهانه‌ای است تا با شأن و شئونات امامت، فرازهای ادعیه و زیاراتی که درباره تجدید عهد و پیمان با امام زمان (عج) آشنا شده مبلغ ترویج سبک زندگی مهدوی در جهان اسلام باشیم.

منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار