مسئول قرارگاه رسانه‌ای اربعین مطرح کرد؛

افزایش 3 برابری ارتباطات زنده اربعین امسال نسبت به سال 95

مسئول قرارگاه رسانه‌ای اربعین از افزایش سه برابری ارتباطات زنده تلویزیونی اربعین امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امسال در این قرارگاه توانستیم بیش از 90 ارتباط زنده با 23 شبکه استانی، ملی و برون‌مرزی برقرار کنیم.
کد خبر: ۲۶۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ - 27November 2017
افزایش 3 برابری ارتباطات زنده اربعین امسال نسبت به سال 95
به گزارش دفاع پرس از قم، «حامد فاتحی پولادی» در آیین تجلیل از خادمان موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) که در سالن همایش‌های شهید مطهری پژوهشکده علامه طباطبایی قم برگزار شد، با اشاره به افزایش سه برابری ارتباطات زنده تلویزیونی ایام اربعین امسال نسبت به سال گذشته اظهار داشت: قرارگاه رسانه‌ای سال گذشته در نجف و کربلا 35 ارتباط زنده با شبکه‌ها داشتند.

وی افزود: قرارگاه رسانه‌ای اربعین موکب آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت (س) امسال با استفاده از ظرفیت افراد متخصص استان‌های مختلف کشور توانست با مدیریت یکپارچه و اولویت پرداختن به سوژه‌های ناب عملکرد مطلوبی در ایام اربعین داشته باشد.

مسئول قرارگاه رسانه‌ای اربعین معاونت امور استان‌های سازمان صداوسیما با اشاره به فضای معنوی حاکم در قرارگاه رسانه‌ای موکب حضرت معصومه (س)، عنوان کرد: در این قرارگاه با استفاده از ظرفیت مجریان رسانه ملی توانستیم بیش از 90 ارتباط زنده تلویزیونی با 23 شبکه استانی، ملی و برون‌مرزی برقرار کنیم.

وی در پایان بابیان اینکه در نظر داریم سال آینده نیز در موکب آستان مقدس حضرت معصومه (س) فعالیت داشته باشیم، تصریح کرد: همه تلاش خود را خواهیم کرد که با عنایت امام حسین (ع) بتوانیم گزارشات زنده مطلوب‌تری برای بازماندگان پیاده‌روی اربعین نمایش دهیم.

سید محسن میرهادی نیز اظهار داشت: امسال شهرداری قم برای سومین سال متوالی در کنار خادمان موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) افتخار خدمت به زائران اربعین حسینی را داشت.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری قم امسال به‌صورت مطلوبی تنظیف 100 عمود پیرامون موکب آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت (س) را انجام داده است، افزود: شهرداری اربعین سال آینده با استفاده از ظرفیت‌های مطلوب‌تر خدمات متفاوت‌تری را دنبال می‌کند.

مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم ضمن تقدیر از مشارکت مسئولان موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در راستای تأمین بسترهای مورد نیاز برای فعالیت خادمان شهرداری قم در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: نزدیک به 70 پاکبان با استفاده از ماشین‌آلاتی ازجمله پرس 10 تن و کامیون به زائران اربعین خدمت می‌کردند.

وی با اشاره به استقرار 58 دستگاه اتوبوس شهرداری قم در مرز مهران به‌منظور تسهیل رفت‌وآمد زائران افزود: شهرداری قم با نگاه فرهنگی مطلوب مدیران خود در میدان خدمت به زائران اربعین حسینی گام‌های مطلوبی را برداشته است.

میرهادی از نصب 200 بنر با محوریت لزوم رعایت نظافت و توزیع هزار کارتن پلاست در میان مواکب مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی یاد کرد و گفت: باید از فرصت‌های مختلف برای ترویج فرهنگ شهروندی استفاده شود.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار