عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس:

پیروزی بر داعش با الگو‌گیری از بسیج میسر شد

نماینده مجلس شورای اسلامی دشمن‌شناسی، دشمن‌ستیزی و استقامت در برابر دشمنان را از ویژگی‌های برجسته بسیج عنوان کرد و گفت: پیروزی بر داعش با الگو‌گیری از بسیج میسر شد.
کد خبر: ۲۶۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ - 27November 2017
ی«سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی» نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه از بزرگترین دستاوردهای انقلاب، تشکیل بسیج و ترویج فرهنگ بسیجی به خارج از مرزهای کشور بود، اظهار داشت: دشمن‌شناسی، دشمن‌ستیزی، استقامت، شجاعت، ایثار و از خودگذشتی که از برجسته‌ترین صفات یک بسیجی است، باعث پیروزی نیروهای مردمی عراق و سوریه بر داعش شد.

نماینده خانه ملت حاج قاسم سلیمانی را نمونه یک بسیجی تمام‌عیار دانست و گفت: ولایت‌پذیری یکی دیگر از ویژگی‌های یک فرد بسیجی است که این روحیه در حاج قاسم سلیمانی موج می‌زند. در نامه ایشان به مقام معظم رهبری مبنی بر شکست داعش چیزی جز تواضع و فروتنی نبود و این به معنی آن است که خشنودی ولایت فقیه آرزوی این سردار بزرگ است.

وی با توجه به این که پیروزی بر داعش و حامیان این گروه تروریستی بزرگ‌تر از پیروزی در جنگ تحمیلی بود، تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با هدف تفرقه‌افکنی بین مسلمانان و نیز اسلام‌هراسی در جهان، جریان تکفیری را راه اندازی کردند و در این شش سال جنایاتی انجام دادند که نه‌ تنها در طول هشت سال جنگ تحمیلی بلکه در تاریخ بی‌سابقه بوده است. داعش ابزاری در دست سلطه‌گران غربی بود برای رسیدن به اهدافشان، یکی از اهداف این جنایتکاران نابودی اسلام بود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: همینطور که در نامه مقام معظم رهبری خطاب به سردار سلیمانی آمده است، نباید خوشحالی شکست داعش باعث غفلت در برابر توطئه‌های دشمنان شود. همیشه باید نسبت به حرکات دشمن آگاه بود.
 
انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار