عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

جشن پیروزی جبهه مقاومت تسلی دل آزادگان جهان است/ هشدار بابت تفکر و عقاید داعشی

نماینده مجلس شورای اسلامی پیروزی علیه داعش را موجب تسلی دل آزادگان جهان دانست و گفت: در حالی‌که این گروه تروریستی از منطقه ریشه‌کن شد، اما جریان افراطی‌گری هنوز از بین نرفته و تبدیل به تفکر شده است.
کد خبر: ۲۶۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ - 27November 2017

ت«هاجر چنارانی» نماینده مردم نیشابور و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با بیان اینکه گروه داعش از منطقه خاورمیانه ریشه‌کن شد، اما تفکر و عقاید این گروه هنوز از بین نرفته است، اظهار داشت: جشن پیروزی علیه گروه تروریستی داعش یک حرکت ارزشمند و موجب تسلی دل آزادگان جهان اسلام می‌شود، اما این به معنای پایان داعش نیست؛ چراکه جریان افراطی‌گری این گروه جنایتکار تبدیل به عقیده و باور شده که این از فعالیت‌های خود داعش خطرناک‌تر است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی از حامیان تراز اول داعش بودند، افزود: دشمن هیچ‌گاه بیکار نخواهد نشست. همان‌ها که داعش را به‌وجود آوردند امروز نیز در تلاش هستند که در نقطه‌ای دیگر از آسیا فتنه‌انگیزی کنند.

نماینده خانه ملت علت حمایت‌های آمریکا از عربستان را حکومت‌رانی پادشاه این کشور دانست و گفت: عربستان سعودی به خاطر خلق و گسترش گروه‌های افراطی و تروریستی در منطقه و همچنین خصوصیات اخلاقی پادشاهش مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی است؛ چراکه پادشاه عربستان در راستای منافع سلطه گران غربی گام بر می‌دارند.

وی گفت: آمریکا از نقشه‌های عربستان حمایت می‌کند تا با نفوذ در کشورهای عربی سرانجام بتواند علیه ایران شورش کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارات اخیر رئیس‌جهمهور فرانسه مبنی بر مذاکره در مورد توان موشکی کشورمان را محکوم کرد و گفت: ما هیچگاه درباره توان دفاعی موشکی‌مان با هیچ کشوری مذاکره نکرده‌ایم و در آینده هم نخواهیم کرد. توان دفاعی ایران قابل مذاکره نیست.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار