روحانیون بحرینی:

وضعیت سلامت شیخ عیسی قاسم وخیم است/ ممانعت و اهانت مزدوران آل‌خلیفه به ملاقات کنندگان

روحانیون بحرینی در خصوص وضعیت شیخ عیسی قاسم گفتند: وضعیت سلامت رهبر شیعیان و انقلاب بحرین آیت الله عیسی قاسم وخیم گزارش شده است. مسوولیت سلامت شیخ عیسی قاسم و هرگونه اتفاق بد و ناخوشایند و هرگونه تعرض از بعد امنیتی و سلامتی وی بر عهده نظام آل خلیفه است.
کد خبر: ۲۶۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲ - 27November 2017
وضعیت سلامت شیخ عیسی قاسم وخیم است/ ممانعت و اهانت مزدوران آل‌خلیفه به ملاقات کنندگان
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس،‌ بیش از شش ماه از حمله وحشیانه مزدوران آل خلیفه با چراغ سبز عربستان سعودی به متحصنین اطراف منزل جناب شیخ عیسی قاسم عالم برجسته بحرینی می‌گذرد. در این ایام هیچ گونه خبر موثقی از وضعیت سلامت و امنیت شیخ عیسی قاسم به دلیل حصر خانگی‌شان مخابره نشده است. در همین راستا با روحانیون بحرینی حجت الاسلام شیخ علی کربابادی و شیخ حسن خجسته عضو ارشد مجلس علمای بحرین به گفت و گو پرداخته ایم.

حجت الاسلام کربابادی روحانی بحرینی در گفت‌وگویی با اشاره به آخرین اطلاعات از وضعیت شیخ عیسی قاسم گفت: همچنان جناب شیخ عیسی قاسم در شرایط حصر خانگی و تحت محاصره به سر می برند و ایشان در منزلشان محروم از هرگونه تماس و ارتباط با خارج از خانه هستند و در حالت تگنا و سختی به سر می برند.

وی ادامه داد:  همواره ترس و نگرانی از وضعیت سلامتی ایشان وجود دارد چراکه ایشان در سن بالا به سر می برند و دارای بیماری هایی هستند که ممکن هست سلامت ایشان به خطر بیفتد و این موضوعی است که پزشکان بویژه پزشکان حکومت نیز بر درمان ایشان حتی قبل از زمان محاصره تاکید داشتند.بدون شک در حال حاضر ایشان در حالت سخت و دشواری به سر می برند و خداوند به حال ایشان عالم تر است، چراکه تمام راه های ارتباط و تماس ایشان با خارج و با دیگران قطع است .

عالم بحرینی خاطر نشان کرد: مسوولیت سلامت شیخ عیسی قاسم و هرگونه اتفاق بد و نا خوشایند و هرگونه تعرض  از بعد امنیتی و سلامتی ایشان بر عهده نظام است.همچنین ایشان به هنگام محاصره منزلشان توسط گازهای اشک آور مورد اصابت قرار گرفتند که بر سلامت و صحت ایشان تاثیر سوء داشته است. در چنین شرایط سختی حتی خانواده ایشان و فرزندانشان که قصد دیدن شیخ را داشته باشند مورد بازرسی و اهانت قرار می گیرند و هیچ گونه آزادی برای ایشان و نه برای فرزندانشان و نه برای هر آنکس که با ایشان در خانه زندگی می کردند، وجود ندارد.

حجت الاسلام کربابادی تصریح کرد: در خروج و ورود به خانه شیخ عیسی سختی و مشکلات زیادی وجود دارد و مهمتر از مسئله امنیتی موضوع سلامت و صحت شیخ عیسی قاسم است و هر اتفاقی که برای ایشان بیفتد بر عهده حکومت هست و مسوولیت سلامت شیخ بر عهده آل خلیفه هست.

حجت الاسلام  حسن خجسته دیگر روحانی برجسته بحرینی در گفت و گویی گفت: وضعیت سلامت رهبر شیعیان و انقلاب بحرین آیت الله عیسی قاسم وخیم گزارش شده است.

وی تاکید کرد: منزل ایشان ماه ها است که در محاصره نیروهای امنیتی آل خلیفه بوده و این عالم جلیل القدر در اقامت اجباری به سر می برد.

 منبع: حوزه
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار