به همت سازمان بهزیستی کشور صورت می گیرد:

برپایی نمایشگاه پوستر، نقاشی و عکس با موضوع کودکان غزه

نرجس بختیار خلج مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور زنان و خانواده گفت: این نمایشگاه با هدف اعلام انزجار از اقدامات ضد بشردوستانه و وحشیانه رژیم اشغال‎گر قدس، و همچنین اعلام همدردی با مردم غزه اقدام بر پا می گردد.
کد خبر: ۲۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹ - 02September 2014

برپایی نمایشگاه پوستر، نقاشی و عکس با موضوع کودکان غزه

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس نرجس بختیار خلج مشاور رئیس سازمان بهزیستی در امور زنان و خانواده و رئیس خانه فرهنگ و هنر این سازمان گفت: خانه فرهنگ و هنر سازمان بهزیستی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با هدف اعلام انزجار از اقدامات ضد بشردوستانه و وحشیانه رژیم اشغالگر قدس، و همچنین اعلام همدردی با برادران و خواهران ایمانی خود در غزه اقدام به برپایی نمایشگاه پوستر، نقاشی و عکس در محل گالری این سازمان کرده است.

بختیار خلج گفت: سازمان بهزیستی، سازمانی تخصصی و حمایتی برای اقشار مستضعف و نیازمند به ویژه زنان و کودکان است، از اینرو با هدف به تصویر کشیدن تنها گوشهای از جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل اقدام به برپایی این نمایشگاه با موضوع کودکان غزه از تاریخ 10 لغایت 25 شهریور نموده است.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی گفت: نمایشگاه مذکور با حضور محمد حبیبی مدیر عامل انجمن هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، محمد دشتگلی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران، داود کرامتی فرمانده بسیج سازمان بهزیستی و سید میثم آقا سید حسینی مسئول انجمن کاریکاتور بسیج هنرمندان و جمعی از مسئولان مربوطه افتتاح شد.

وی در خصوص فعالیتهای هنری سازمان بهزیستی خاطر نشان کرد: این سومین نمایشگاهی است که در گالری برگزار میشود و هدف این سازمان از برپایی چنین نمایشگاههایی برقراری ارتباط مؤثر هنرمندان با جامعه هدف سازمان و بالعکس میباشد. همچنین با توجه به روحیه نوعدوستانه و خیرخواهانه هممیهنان عزیزمان، سازمان بهزیستی با تشکیل خانه فرهنگ و هنر سعی دارد زمینه جلب مشارکت مادی و معنوی هنرمندان کشورمان را برای جامعه هدف سازمان به ویژه فرزندان بیسرپرست و بد سرپرست و معلولین و خانوادههای نیازمند فراهم نماید که این مشارکت میتواند در بخش گالری سازمان از طریق اهدای اثر هنری ، اهدای  بخشی از عواید حاصل از فروش آثار و مشارکت در آموزش مقدماتی و تکمیلی جامعه هدف صورت پذیرد.

نرجس بختیار خلج در پایان گفت: بخشهای فرهنگی هنری مدنظر خانه فرهنگ و هنر سازمان بهزیستی شامل هنرهای تجسمی، تئاتر، سینما، صنایع دستی، ادبیات و شعر است.

لازم به ذکر است این نمایشگاه  در محل گالری سازمان بهزیستی واقع در بالاتر از میدان ونک، خیابان عطار، روبروی بانک مسکن برپا است.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار