در پیام تبریک سردار کارگر به فرمانده نداجا مطرح شد؛

دلاورمردان نیروی دریایی با کمترین امکانات بزرگترین ضربه را بر پیکر دشمن بعثی وارد کردند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی با تبریک روز نیروی دریایی به فرمانده نداجا تصریح کرد: روز نیروی دریایی، روزی است که دلاورمردان شجاع آن نیرو با کمترین امکانات و با ایثار جان، بزرگ‌ترین ضربه را بر پیکر نیروی دریایی ارتش بعث عراق وارد ساختند.
کد خبر: ۲۶۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ - 28November 2017

سردار کارگر روز نیروی دریایی را تبریک گفت

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی روز نیروی دریایی را به امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند امیر دریادار حسین خانزادی

فرمانده محترم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام و احترام

با تایید حضرت امام خمینی (ره)، هفتم آذر روز نیروی دریایی نام گرفت، تا همه‌ساله حماسه با شکوه دریا‌دلان نیروی دریایی ارتش و یاد شهدای عزیز و گرانقدر آن حماسه گرامی داشته شود.

روز نیروی دریایی، روزی است که دلاورمردان شجاع آن نیرو با کمترین امکانات و با ایثار جان، بزرگ‌ترین ضربه را بر پیکر نیروی دریایی ارتش بعث عراق وارد ساختند و شجاعانه از حقانیت و یکپارچگی سرزمینی ایران اسلامی دفاع کردند و با اهدای خون خود در آب‌های خروشان خلیج فارس، به ندای حق لبیک گفتند و با افتخار شربت شهادت نوشیدند.

این روز را خدمت حضرتعالی، فرماندهان و همکاران محترمتان تبریک و تهنیت عرض نموده و مزید توفیقات جنابعالی را با استعانت از خداوند قادر و حکیم در تداوم راه شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس، آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) در ظل توجهات حضرت ولی عصر، امام زمان (عج) و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) همواره با اقدام و عمل انقلابی از درگاه ذات اقدس الهی مسألت دارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 115
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار