تولیت مسجد مقدس جمکران:

نتیجه سازش همیشه شکست و ذلت بوده است/ پیروزی جبهه مقاومت شکست «اسلام آمریکایی» است

حجت‌الاسلام «محمدحسن رحیمیان» گفت: جنگ ۳۳ روزه و جنگ با گروهک‌های تروریستی در سوریه و عراق را تنها فرهنگ مقاومت می‌توانست به پیروزی ختم کند.
کد خبر: ۲۶۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱ - 28November 2017
پیروزی جبهه مقاومت شکست «اسلام آمریکایی» است

به گزارش دفاع پرس از قم، حجت‌الاسلام «محمدحسن رحیمیان» پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان قم که با عنوان «عهد سربازی» در صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: امروز تمام نیروهای نظامی با حضور در این مسجد مقدس، آمده‌اند تا بیعت خود را با امام زمان (عج) تجدید کنند و این درخواست نیز از بارگاه خداوند متعال عاجزانه و خالصانه بوده که تا آخر عمر همه ما ادامه‌دهنده این سربازی و بیعت باشیم.

وی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) و با تبریک هفته بسیج افزود: پیروزی کامل جبهه مقاومت در سوریه و عراق علیه داعش را باید به تمام مسلمانان تبریک گفت، چرا که این شکست بزرگ اسلام آمریکایی در منطقه بود و هرجا که مقاومت به وجود آمده است، به‌دنبال آن پیروزی بود.

تولیت مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: در هر عرصه‌ای که با انگیزه و فرهنگ مقاومت وارد صحنه‌های مختلف شده‌ایم، پیروزی نتیجه آن شده است.

وی یادآور شد: جنگ ۳۳ روزه و جنگ با گروهک‌های تروریستی در سوریه و عراق را تنها فرهنگ مقاومت می‌توانست به پیروزی ختم کند، چنان‌چه که همین‌طور هم ادامه دارد و نتیجه سازش نیز همیشه شکست و ذلت بوده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار