رئیس بنیاد شهید خرم‌آباد:

همسر جانباز 100 درصد لرستانی الگوی زنان موفق است

«صادق هادی‌پور» گفت: همسر جانباز 100 درصد لرستان، با از خود گذشتگی در امور پرستاری از همسر خود، تربیت صحیح فرزندان و ولایت‌مداری، به‌عنوان یک الگوی زن موفق مطرح است.
کد خبر: ۲۶۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ - 28November 2017

همسر جانباز 100% لرستانی الگوی زنان موفق استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «صادق هادی‌پور» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرم‌آباد و جمعی از خُدام مسجد مقدس جمکران، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در منزل جانباز 100 درصد «سیدنور خدا موسوی» با وی و خانواده‌اش دیدار کردند.

در این دیدار «صادق هادی‌پور» طی سخنانی اظهار داشت: پرستاری شبانه‌روزی خانم «کبری حافظی» همسر شهید زنده «سید نورخدا موسوی» باعث شده است که ایشان بعد از 9 سال که در کمای 100 درصد به سر می‌برند، هیچ‌گونه زخم بستری پیدا نکند.

وی، جانباز 100 درصد «سیدنورخدا موسوی» را برند جانبازی در کشور برشمرد و تصریح کرد: «سیده زهرا موسوی» فرزند این جانباز والامقام، یکی‌ از نخبگان استان لرستان است که این امر نشا‌ن دهنده این مطلب است که همسر شهید زنده لرستان، علاوه‌بر انجام وظایف پرستاری، در تربیت صحیح فرزندان هم موفق بوده و به‌عنوان یک الگوی زن موفق مطرح است.

خاطرنشان می‌شود، «سیدنورخدا موسوی» از تکاوران نیروی انتظامی و فرمانده یگان تکاوری زاهدان بود که در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۸۷ هنگام درگیری با نیروهای تحت امر «عبدالمالک ریگی» بر اثر اصابت یک گلوله دو زمانه به سرش در منطقه «پل شکسته» لار شدیداً مجروح و با درجه شفیع جانبازی 100 درصد تا به امروز در حالت کما قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار