آیت‌الله صدیقی:

سکولارها باید از امثال شهید حججی‌ درس بگیرند

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه برخی سکولارها تصور می‌کنند که راه سازش، بی‌تفاوتی و عقب‌نشینی است، گفت: سکولارها باید از شهید حججی‌ها درس بگیرند.
کد خبر: ۲۶۸۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ - 28November 2017

سکولارها باید از امثال شهید حججی‌ درس بگیرندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در یادبود شهیدان «سیدنبی حسینی»، «محسن حججی» و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: امامت تجلی صفات خدا و امامت، خلافت خداست.

وی افزود: یکی از اسماء الهی هادی و یکی از جلوه‌های برجسته اسماء الهی در وجود امام مسأله هدایت است، هدایت چون مربوط به ذات خداست خداوند به کسی که صلاحیتش را داشته باشد اعطا می‌کند؛ هدایت الهی قبل از آنکه دستور باشد حقیقت است، ائمه اطهار (ع) مثل ما نیستند که با نماز، روزه و غیره قطره قطره پیمانه وجودمان را پر کنند بلکه آنها با دست پر به ما کمک می‌کنند.

امام جمعه موقت تهران گفت: امام راحل(ره) شعار «مرگ بر آمریکا» را به راه انداخت، شاه و بنی‌صدر را بیرون کرد و موانع برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی را برداشت و ادامه‌دهنده راه ایشان یعنی مقام معظم رهبری مرز انقلاب را گسترش دادند.

وی خاطرنشان کرد: نهادینه‌سازی و توسعه شجره طبیه بسیج در کشورهای آزادی‌خواه جهان حاصل رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدایی همچون حاج حسین همدانی و سرلشکر سلیمانی است که باعث تشکیل بسیج مردمی و حشدالشعبی در عراق شد.

صدیقی عنوان داشت: برخی سکولارها تصور می‌کنند که راه سازش، بی‌تفاوتی و عقب‌نشینی است، در صورتی که آنان باید از امثال شهید حججی‌ها درس بگیرند؛ امروز ایران، عراق، سوریه و یمن یک دشمن مشترک دارند، برادران افغانستانی و پاکستانی در راستای پیروزی جبهه مقاومت سنگ تمام گذاشتند، برادران افغانستانی گنجینه‌های ناشناخته‌ای بودند که در مبارزه با داعش کشف شدند.

وی در ادامه اذعان کرد: داعش با حمایت استکبار جهانی و پول عربستان به وجود آمد و در مدت کوتاهی بسیاری از مناطق عراق و سوریه را تصرف کرد؛ این گروه تروریستی از تمام دنیا و کشورهای اروپایی عضوگیری کرد، پشت این‌ها به آمریکا و پول عربستان گرم بود، همه‌گونه سلاحی نیز در اختیارشان بود.

منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها