با حضور 150 نفر از پیشکسوتان و رزمندگان؛

همایش پیشکسوتان دفاع مقدس استان مرکزی برگزار می‌شود

مسئول امور اساتید و پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی از برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس استان با حضور 150 نفر از پیشکسوتان و رزمندگان در روز پنج‌شنبه 9 آذرماه خبر داد.
کد خبر: ۲۶۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ - 29November 2017
همایش پیشکسوتان دفاع مقدس استان مرکزی برگزار می شود
«علی میرزایی» مسئول امور اساتید و پیشکسوتان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، اظهار داشت: همایش پیشکسوتان دفاع مقدس استان مرکزی، با حضور 150 نفر از پیشکسوتان و رزمندگان صبح روز پنج‌شنبه 9 آذرماه به میزبانی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، «دفاع مقدس» گنجی است که ما می‌توانیم از آن استفاده کنیم و در واقع بخشی از این گنج خود رزمنده‌ها هستند که باید از خاطرات و تجربیات آن‌ها استفاده کنیم.

میرزایی تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش، به نوعی نکوداشت، تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و فعالان عرصه دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: خاطره‌گویی «خدیجه غیاثی» فرزند شهیده «فاطمه غیاث آبادی» و مادر شهید دانش آموز «علیرضا مکی» از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این مراسم است.

مسئول امور اساتید و پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به تقدیر از شهدای مدافع حرم استان مرکزی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده قرار است که از خانواده شهید مدافع حرم «عبدالله خسروی» و 4 نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس استان مرکزی تقدیر به عمل آید.

خاطرنشان می‌شود، سردار «محسن کریمی» فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی در این مراسم سخنرانی و سردار «غلامرضا علاماتی» رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس نیز از میهمانان ویژه این مراسم خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار