لاریجانی:

ایجاد ارتباط میان دستگاه‌ها در حل بحران‌ها بسیار ضروری است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد ارتباط میان دستگاه‌های مختلف برای اجرای امور کشور به خصوص در حل بحران‌ها بسیار ضروری و مهم است.
کد خبر: ۲۶۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ - 28November 2017
ایجاد ارتباط میان دستگاه‌ها در حل بحران‌ها بسیار ضروری است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان استان قزوین و استاندار این استان که ظهر امروز (سه شنبه 7 آذرماه) در مجلس برگزار شد، با اشاره به رویکرد صنعتی این استان، اظهار داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور لازم است، حتی‌الامکان از ظرفیت بخش خصوصی برای توسعه استفاده کرده و در این مسأله تنها به دولت امید نبست.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه از ظرفیت شرکت های داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در حوزه راه، راه آهن، کارخانجات و فاضلاب باید استفاده کرد، اظهار داشت: در این بین اولویت با راه آهن است که با حضور بخش خصوصی می توان بقیه امور آن را به مرحله اجرا درآورد.

وی در ادامه با تأکید بر توسعه صادرات بیان داشت: اصلاح وضعیت اقتصادی کشور نیازمند تقویت صادرات است چنانچه در 40 سال گذشته سرانه صادرات غیرنفتی یک دهم درآمد نفتی کشور بوده که خیلی کم است.

لاریجانی در ادامه با بیان اینکه برای محصولات پسته و کشمش استان قزوین باید خریدار خارجی پیدا شود، عنوان کرد: بسته بندی محصولات باید اصلاح شده و بر تعداد شرکت های بزرگ صادراتی افزوده شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد ارتباط میان دستگاه های مختلف برای اجرای امور کشور به خصوص در حل بحران ها بسیار ضروری و مهم است تا هزینه ها به هر مفهومی کاهش یابد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار