با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل؛

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم بابک نوری در کوثر برگزار می‌شود

فرماندار کوثر گفت: با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم بابک نوری هریس در کوثر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸ - 28November 2017
جواب آزمایش DNA خانواده‌های شهدای منا به تهران رسید/ شناسایی محل دفن ۴ تن از شهدای ایرانیبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، علیرضا علیپور عصر امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان کوثر اظهار داشت: با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم بابک نوری هریس در روستای هریس شهرستان کوثر برگزار می‌شود که در این زمینه در حال حاضر تمهیدات و هماهنگی‌های لازم انجام یافته است.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته این مراسم روز پنجشنبه 9 آذر ماه از ساعت 9:30 صبح تا 12 ظهر در محل مسجد جامع روستای شهید پرور هریس برگزار می شود که از مسئولان و متولیان اجرایی انتظار می‌رود نهایت همکاری و مشارکت را با ما در راستای برگزاری باشکوه و منظم این مراسم داشته باشند.

فرماندار کوثر گفت: امام جمعه اردبیل نیز به عنوان میهمان ویژه مراسم در این محفل سخنرانی می‌کنند و در حال حاضر مسئولان دستگاه‌های اجرایی از سطح استان، ارگان‌ها و نهادهای انقلابی نیز حضور خود را در این مراسم معنوی اعلام کرده‌اند و مداح این مراسم نیز عبدالله داداشی از ذاکران اهل بیت (ع) است.

علیپور با اشاره به این که اقامه نماز ظهر و عصر به امامت آیت‌الله سیدحسن عاملی انجام می‌شود بیان کرد: صدا و سیمای مرکز استان نیز در ارتباط با پوشش کامل این مراسم برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و با تعاملات و همکاری‌های لازم انتظار می‌رود این مراسم را بتوانیم در خور شان شهدای والامقام برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: از عموم مردم برای حضور در این مراسم معنوی دعوت به عمل می‌آید چرا که حضور گرم و پرشور مردم در این مراسم بر معنویت این مراسم می‌افزاید و حال و هوای خاصی به مراسم می‌دهد.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار