دبیر «همایش ملی رسانه و توسعه فرهنگ مهدوی»:

مهدویت دغدغه‌ی مسئولان فرهنگی و مدیران رسانه‌ای باشد

«علی‌مددی» با بیان اینکه توجه به مهدویت باید یکی از دغدغه‌های مسئولان فرهنگی و مدیران رسانه‌ای باشد، گفت: برگزاری چنین همایش‌هایی باید خروجی و ثمره داشته باشد.
کد خبر: ۲۶۸۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸ - 28November 2017
«مهدویت» دغدغۀ مسئولان فرهنگی و مدیران رسانه‌ای باشدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، نخستین «همایش ملی رسانه و توسعه فرهنگ مهدوی» امروز سه شنبه هفتم آذر ماه و نهم ربیع الاول همزمان با آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) با حضور آیت‌الله محمدحسن اختری، دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر؛ نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، «حمیدرضا مقدم‌فر» مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بهزاد تیمورپور رئیس فرهنگ‌سرای رسانه در سالن اجتماعات این فرهنگسرا برگزار شد.

«محمدامین علی‌مددی» دبیر نخستین همایش ملی رسانه و توسعۀ فرهنگ مهدوی در این برنامه طی سخنانی با بیان اینکه در حوزۀ رسانه دربارۀ موضوع مهدویت کمتر کار شده است، گفت: یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه داشته باشیم، پرداختن به سبک زندگی مهدوی است، لذا می‌طلبد که دغدغه مندان نیز بیش از پیش به این عرصه ورود کنند.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزانۀ دشمن علیه دین اسلام اظهار کرد: با توجه به این رفتار دشمنان علیه اسلام، انتظار می‌رود ما نیز تلاشمان را برای ترویج اسلام و دین یعنی نقطۀ مقابل آنان بیشتر کنیم.

علی‌مددی با بیان اینکه توجه به مهدویت باید یکی از دغدغه‌های مسئولان فرهنگی و مدیران رسانه‌ای باشد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی دربارۀ لزوم آمادگی برای دوران مهدوی می‌فرماید: «جامعه‌ای می‌تواند پذیرای مهدی موعود (عج) باشد که در آن آمادگی و قابلیت باشد».

دبیر نخستین همایش ملی رسانه و توسعۀ فرهنگ مهدوی با تأکید بر اینکه برگزاری این همایش‌ها در حوزۀ مهدویت باید خروجی مناسبی داشته باشد، یادآور شد: در طول سال دربارۀ این موضوع، همایش‌های مختلفی برگزار می‌شود که صرف برگزاری آنها کافی نیست، بلکه باید خروجی و ثمره‌ای داشته باشد.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار