اجرای طرح رحمت‌الواسعه با حضور خُدام مسجد جمکران در ۲۵ استان کشور

نماینده خُدام آستان مقدس مسجد جمکران گفت: جهت تبیین این روز الهی و مقدس، خُدام آستان مسجد جمکران در قالب طرح رحمت الواسعه به ۲۵ استان اعزام و با بیماران و خانواده‌های شهدا دیدار می‌کنند.
کد خبر: ۲۶۸۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷ - 28November 2017
اجرای طرح رحمت‌الواسعه با حضور خُدام مسجد جمکران در ۲۵ استان کشوربه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، غلامعلی گودرزی، مفسر قرآن‌کریم و نماینده خُدام آستان مقدس مسجد جمکران در دیدار با خانواده شهید زنده لرستانی، آیه آخر سوره عنکبوت با مضمون وَ الَّذینَ جاهَدُوا فینا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنا وَ إِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنینَ را وصف حال شهیدزنده سیدنورخدا موسوی دانست و اظهار داشت: کلمه فینا در این آیه به‌معنای نفوذ کردن است بدین معنا که وجود این سید بزرگوار همانند آبی که در گلدان نفوذ می‌کند، در دل‌های انسان‌ها نفوذ معنوی دارد.

وی با بیان این‌که، رد بهشت را می‌توان بر روی رأس سیدنورخدا موسوی مشاهده کرد، ادامه داد: این شهید زنده با وجود خود، آیه آیه قرآن را برای ما تفسیر می‌کند.

گودرزی افزود: هم‌زمان با نهم ربیع‌الاول و آغاز امامت امام زمان (عج) جهت تبیین این روز الهی و مقدس، خُدام آستان مسجد جمکران در قالب طرح رحمت الواسعه به ۲۵ استان اعزام و با بیماران و خانواده‌های شهدا دیدار می‌کنند.

منبع: صدا و سیما
نظر شما
پربیننده ها