شیخ قبلان: سازمان‌های بین‌المللی برای نجات آیت‌الله قاسم اقدامی فوری انجام دهند

رئیس مجلس اعلای اسلامی لبنان، اقدام فوری سازمان‌های بین‌المللی برای نجات جان آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین را خواستار شد.
کد خبر: ۲۶۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵ - 28November 2017
شیخ قبلان: سازمان‌های بین‌المللی برای نجات آیت‌الله قاسم اقدامی فوری انجام دهندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، شیخ «نعبدالامیر قبلان»  رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان ادامه ظلم و ستم رژیم آل خلیفه علیه مردم مسالمت‌جوی بحرین را محکوم کرد.

وی گفت: رژیم آل خلیفه مسئول مستقیم وخامت حال شیخ عیسی قاسم آن عالم گرانقدری است که در نهضت بحرین و حفظ وحدت ملی و اسلامی آن نقش داشته است.

شیخ قبلان از سازمان ملل و نهادهای بین‌المللی و سازمان‌های حقوق بشری خواست که برای نجات جان شیخ قاسم اقدامی فوری انجام دهند.

این روحانی لبنانی از ملت بحرین و همه ملت‌های مسلمان خواست که از طریق حرکت‌های صلح‌آمیز و مردمی، بر دولت بحرین فشار بیاروند تا ظلم و ستم خود علیه شیخ عیسی قاسم را که نماینده مظلومیت ملت بحرین به شمار می‌رود، متوقف کنند.

منابع محلی بحرین روز یکشنبه اعلام کردند که وضعیت سلامت آیت الله عیسی قاسم رو به وخامت رفته است.

منطقه الدراز محل سکونت آیت الله عیسی قاسم مرجعیت و رهبر شیعیان و انقلاب بحرین از خرداد 1395 و منزل ایشان مشخصاً از خرداد 1396 در محاصره نیروهای امنیتی آل‌خلیفه‌ قرار دارد. به‌علت محاصره منزل آیت‌الله عیسی قاسم، بارها در روند درمانی ایشان با مشکلات فراوان روبه‌رو شده است.

ابراهیم سرحان فعال حقوقی بحرین روز گذشته در گفت‌وگو با شبکه اللؤلؤه، اظهار داشت که حال آیت‌الله شیخ عیسی قاسم بسیار وخیم است و تاکنون هیچ اقدام لازمی برای درمان وی صورت نگرفته است.

منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار