سردار سلگی:

قدرت ایمان، عامل نگه‌دارنده کشور از خطرات است

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: قدرت ایمان هزار بار بیشتر از قدرت موشک‌ است و تا زمانی که روح ایمان و معنویت در جامعه حاکم باشد، دشمن نمی‌تواند هیچ توطئه‌ای را در کشور ما عملی کند.
کد خبر: ۲۶۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ - 29November 2017

قدرت ایمان عامل نگاه دارنده کشور از خطرات است

به گزارش دفاع پرس از همدان، مراسم «آبروی آب» صبح امروز (چهارشنبه) با حضور سردار «میرزامحمد سلگی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس در سالن اجتماعات شهید «عباس‌پور» دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار شد.

در این مراسم سردار سلگی در سخنانی اظهار داشت: آن‌چه که امروز انقلاب اسلامی را از همه خطرات حفظ کرده، قدرت ایمان و توکل بر خداوند است و این موضوع در دوران دفاع مقدس به خوبی متجلی شد.

وی در ادامه با اشاره به آخرین عملیات دفاع مقدس و رویارویی تعداد اندکی از رزمندگان با منافقین در عملیات غرورآفرین «مرصاد» افزود: این عملیات کمین‌گاه خداوند بود و اگر لطف خداوند نبود، توان زمین‌گیر کردن منافقین در چهارزبر نیز وجود نداشت.

روایت‌گر کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» هم‌چنین با اشاره به مقاومت رزمندگان استان همدان در عملیات مرصاد، تصریح کرد: با وجود نیروهای اندک، با لطف پروردگار متعال در برابر ارتش مجهز دشمن پیروز شدیم و توانستیم آن‌ها را که به خیال خود به تهران می‌رسند در همان منطقه شکست دهیم.

سردار سلگی خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی و پیروزی در عملیات بزرگ مرصاد و همه عملیات‌ها بدون شک نمونه بارز تحقق وعده الهی بود و نگرانی امروز آمریکا و صهیونیست‌ها نیز همین نقاط قوت ملت همیشه در صحنه ایران است.

وی در پایان گفت: به جرأت می‌توان گفت که قدرت ایمان هزار بار بیشتر و بالاتر از قدرت موشک‌ها است و تا زمانی که روح ایمان و معنویت در جامعه ما حاکم باشد، دشمن نمی‌تواند هیچ توطئه‌ای را در کشور ما عملی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها