فرماندار ویژه آمل:

حماسه «ششم بهمن» روز ملی مردم مازندران است

فرماندار ویژه آمل گفت: حماسه ملی ششم بهمن در واقع روز ملی مردم استان است و برای برگزاری این حماسه اسلامی کارگروه‌هایی در آمل تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۲۶۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸ - 29November 2017
حماسه ششم بهمن روز ملی مردم مازندران استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «سید جعفر رسولی» معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به برگزاری همایش مذهبی بزرگ «حرم تا حرم» یادآور شد: این همایش باید به عنوان فرهنگ عمومی در این شهرستان پایه‌گذاری و به ثبت برسد و باید از کارشناسان مذهبی استفاه کرد.

وی با بیان اینکه سنت‌های خوب را در شهرستان برجسته و ترویج دهیم تا ماندگار شوند، بیان کرد: حماسه ملی ششم بهمن در واقع روز ملی مردم استان است و برای برگزاری این حماسه اسلامی کارگروه‌هایی در آمل تشکیل می‌شود.

رسولی با اعلام اینکه نهم دی نیز به عنوان بصیرت عاشورایی به نوعی حماسه ششم بهمن است و باید آن را همگانی کرد، گفت: آموزش و پرورش برای ترویج این حماسه باید آن را به سطح مدارس بکشاند و دانش‌آموزان از علت وقوع این حماسه آگاهی یابند.

فرماندار ویژه آمل با اشاره به موضوع بدحجابی در این شهرستان ابراز نگرانی کرد و افزود: خیلی از خانواده‌های شهدا از این وضعیت ناراضی هستند و با توجه به چنین شورای فرهنگ عمومی باید در این شورا برای جلوگیری از این وضعیت به ارائه ایده و طرح‌هایی بپردازیم تا در سطح شهر اجرایی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار