سردار اشتری در جمع خبرنگاران عنوان کرد؛

ثبت بیش از یک میلیون تماس در سامانه 197 از ابتدای سال تاکنون

فرمانده نیروی انتظامی از ثبت بیش از یک میلیون تماس در سامانه 197 از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۲۶۸۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ - 29November 2017
ثبت بیش از یک میلیون تماس در سامانه 197 از ابتدای سال تاکنون
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 8 ماهه نخست امسال حدود 1 میلیون تماس توسط سامانه 197 ثبت شده که از این تعداد 331 هزار و 657 پیام قابل رسیدگی بوده است.
 
وی افزود: همچنین از این تعداد 46 درصد انتقاد، 5 درصد شکایت، 18 درصد پیشنهاد و 30 درصد تقدیر بود که نسبت به سال گذشته 8 درصد در بخش تقدیر افزایش داشتیم.
 
سردار اشتری بیان کرد: تمامی تماس‌هایی که با 197 گرفته می‌شود، چنانچه مربوط به عملکرد نجات باشد پیگیری می‌شود اما چنانچه درخواست فردی از این طریق پیگیری نشد، این فرد می‌تواند مستقیم به بازرسی ناجا مراجعه کند.
 
فرمانده نیروی انتظامی گفت: طرح کاهش 10 کیلومتر بر ساعت از سرعت خودروها در بزرگراه‌ها در کمیسیونی مطرح شده که لازم است کارهای کارشناسی روی این طرح صورت گیرد که نتایج این بررسی‌ها در آینده اعلام می‌شود. پس این طرح نیاز به بررسی کارشناسی دارد، البته کسانی هم که این موضوع را مطرح کردند بر اساس جلساتی بوده که برگزار شده اما همان‌گونه که عنوان شد این طرح باید بررسی بیشتری شود که پس از آن نتایج حاصله اعلام خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در افکار سنجی‌هایی که از مردم صورت گرفته است ناجا در مسیر کسب رضایتمندی مردم حرکت می‌کند، البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم. این موفقیت هم به دلیل آن است که ناجا فعالیت خود را بر اساس خدمت به مردم بنا نهاده است.
 
فرمانده نیروی انتظامی همچنین بیان داشت: وضعیت امنیتی ما در شرایط بسیار عالی و مطلوبی قرار دارد، البته در برخی از جرائم مانند جرائم خشن کاهش داشتیم اما در جرائم خرد بعضا افزایش داشتیم. امروز 50-60 نفر در مرکز 197 با بنده مراجعه داشتند که این افراد پیشنهادات و انتقاداتی نسبت به عملکرد ناجا داشتند که به همه این موارد رسیدگی شد. در ملاقات‌هایی که امروز صورت گرفت مواردی هم از برخورد همکاران مطرح شد که به آن‌ها رسیدگی می‌کنیم با این توضیح که شرایط ماموریتی همکاران‌مان را هم به این درخواست‌کنندگان بیان داشتم.
 
وی در پایان بیان داشت: مرکز پژوهش‌های ناجا آماده دریافت راهکارهای مردمی برای بهبود عملکردش است.
 
انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار