سعیدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

فرهنگ بسیج مانع نفوذ دشمن است/ انقلاب ما مدیون امثال شهید حججی‌هاست

نماینده مجلس شورای اسلامی بسیج را یک نهاد مقدس مردمی به دور از سیاست‌زدگی برشمرد و گفت: تفکر بسیج، روحیات و حالات جهادی بسیجیان مهم‌ترین عامل در مقابله با نفوذ دشمنان است.
کد خبر: ۲۶۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ - 29November 2017

ترویج فرهنگ بسیج مانع نفوذ دشمن/ شهید حججی مصداق بارز یک بسیجی بود«محمداسماعیل سعیدی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «تفکر بسیجی اگر در کشوری نهادینه شود، از چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران در امان خواهد ماند»، اظهار داشت: تفکر بسیج، روحیات و حالات جهادی بسیجیان مهم‌ترین عامل در مقابله با نفوذ دشمنان است. تشکیل بسیج مستضعفین از بزرگترین برکات انقلاب بود.

وی با اشاره به ایثارگری و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی افزود: نقش بسیج در نبرد با دشمن بعثی و بازسازی مناطق تخریب‌شده، علی‌الخصوص در شهرهای جنوبی کشور بی‌بدیل بود.

این نماینده خانه ملت برخورداری از روحیه خداترسی، ازخودگذشتگی، تقوا و شجاعت را ویژگی‌های بارز بسیجیان عنوان کرد و گفت: شهید حججی نمونه‌ای از یک بسیجی تمام‌عیار بود که در نگاهش به هنگام اسارت ذره‌ای دلهره و ترس نبود. انقلاب و نظام مقدس ما مدیون امثال شهید حججی‌ها است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بسیج را نهاد مقدس مردمی به دور از سیاست‌زدگی برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیج وابسته به هیچ‌گونه جناح و طیف خاصی نیست و می‌توان گفت که همین ویژگی باعث رخنه‌کردن این نهاد در دل مردم شده است.

وی گفت: پیروی بی‌چون و چرا از ولایت‌فقیه از افتخارات بسیج و بسیجیان است.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار