جلسه کمیته آموزش و پژوهش دفاع مقدس تهران برگزار شد

جلسه کمیته آموزش و پژوهش دفاع مقدس استان تهران با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ - 29November 2017
جلسه کمیته آموزش و پژوهش دفاع مقدس تهران برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از تهران، جلسه کمیته آموزش و پژوهش دفاع مقدس استان تهران با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اصغر محسن‌شیخی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان تهران، امیر سرتیپ دوم ستاد «سیروس نیک‌بخش» مدیر آموزش این اداره کل، روسای ادارات حفظ آثار جنوب غرب و شرق این اداره کل و نمایندگان حفظ آثار دفاع مقدس ارتش، سپاه و لشکر 10 سیدالشهدا (ع) برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار محسن‌شیخی هدف از این جلسه را هم‌افزائی بین دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط در زمینه جمع‌آوری اسناد و مدارک دفاع مقدس و جلوگیری از موازی‌کاری در این زمینه عنوان کرد.

در ادامه جلسه امیر نیک‌بخش نیز تلاش برای جلوگیری از نابودی، تحریف و به فراموشی سپرده شدن اسناد و مدارک دفاع مقدس، اعم از اسناد دیداری، شنیداری، مکتوب و غیر مکتوب را به منظور حفظ میراث گران‌بهای خون شهدا، امری ضروری دانست و بر اتخاذ رویه‌ای مشخص و واحد بین نهادها و ادارات ذیربط در این خصوص تاکید کرد.

وی ایجاد روش یکنواخت برای مدیریت بر چگونگی فرآیند شناسائی، جمع‌آوری، تنظیم و پردازش و ثبت و نگهداری اسناد در دستگاه‌های مشمول را از مهم‌ترین اهداف این جلسه عنوان کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار