مسئول معاونت اعزام ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمان عنوان کرد؛

اعزام بیش از 470 نفر نیروی کار از کرمان به کربلا

مسئول معاونت اعزام ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان گفت: در شش ماهه اول سال جاری 476 نفر از استان کرمان جهت بازسازی و مقاوم‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) به کربلا اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۲۶۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ - 29November 2017
داوطلبین مشارکت در امر بازسازی حرم مطهر سیدالشهدا علیه السلام برای اعزام در نوبت قرار می‌گیرندبه گزارش دفاع پرس از کرمان، به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان، محمد بیدشکی مسؤول معاونت اعزام ستاد اظهار داشت: در 6 ماهه اول سال 96 تعداد 476 نفر برای همکاری در امر بازسازی و مقاوم‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) از کرمان به کربلا اعزام شده‌اند.

وی بیان کرد: داوطلبان برای بار اول به‌صورت آزمایشی و تبرعی اعزام می‌شوند و تعدادی نیز بر اساس تخصص و مهارت و تجاربی که داشته و دارند، برای چندمین بار اعزام شده و توفیق خدمت مستمر یافته‌اند.

بیدشکی افزود: در این اعزام‌ها تخصص‌های مختلف و مورد نیاز مورد تاکید قرار می‌گیرد که از آن جمله می‎توان به بتن‎ریز، آرماتوربند، پیکورزن، نقاش، نقشه‌بردار، برق‌کار، جوش‌کار، بنّا، سرامیک‌کار، کارگر ساده، سنگ‌کار و ... اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: معمولا در بین اعزام شوندگان از اقشار مختلف جامعه از جمله استاد دانشگاه، دانشجو، طلبه، فرهنگی، کارمند و کارگر حضور دارند که پس از ثبت‌نام و قرار گرفتن در نوبت، نسبت به اعزام آن‌ها اقدام لازم به عمل می‌آید.

مسؤول معاونت اعزام ستاد عتبات عالیات استان کرمان گفت: با توجه به اینکه دو پروژۀ بازسازی و مقاوم‌سازی مناره‌های حرم امامین جوادین(ع) در کاظمین و همچنین مقاوم‌سازی حرم امامین عسکریین (ع) در سامرا به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمان محوّل شده است، برخی از داوطلبان بازسازی به حسب نیاز به این دو شهر مقدس اعزام می‌شوند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار