رئیس دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های اردبیل:

دشمنان در پی ایجاد شبهه در بین جوانان هستند

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: دشمنان نظام اسلامی با تهاجم فرهنگی خود در پی ایجاد شبهه در بین جوانان ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۲۶۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ - 29November 2017

دشمنان در پی ایجاد شبهه در بین جوانان هستندبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «عبدالله حسنی» رئیس دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان اردبیل در نشست بصیرت و معرفت‌افزایی حلقه‌های صالحین که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام و استکبار به دنبال جنگ فیزیکی با ایران نیستند بلکه با راه‌اندازی انواع شبکه‌های ماهواره‌ای در داخل خانه‌ها حضور دارند تا در ملت به ویژه جوانان ایجاد شک و تردید کنند.

وی با بیان اینکه تشخیص چاه و راه در این فضای غبارآلود سخت است، افزود: باید جوانان با بصیرت، دشمن‌شناس و امام‌شناس باشند و گول دشمنان اسلام را نخورند و به وعده‌های دروغین آنان اعتماد نکنند.

وی تنها راه غلبه بر شیطنت و دسیسه‌های دشمنان را پیوسته در مسیر ولایت بودن دانست و بیان کرد: راه حق و حقیقت و باطل مشخص و واضح است و باید لبخند تصنعی دشمنان ما را اغفال نکند.

وی اضافه کرد: بسیج شجره طیبه‌ای است که همیشه شاهد ثمردهی و شکوفایی آن هستیم و این نیروی مردمی با حضور خود در همه صحنه‌ها در خدمت بی‌منت به مردم پیشگام است.

حسنی گفت: امروز همه ما در کنار سفره شهدا نشسته‌ایم و آنان با خدای خود معامله کرده و عزیزترین هستی خود را که جانشان می‌باشد تقدیم اسلام و انقلاب و کشور کرده‌اند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان اردبیل افزود: شهدا با پیروی از ولایت فقیه با ایثار و از خودگذشتگی یک وجب از خاک کشور را به دشمنان تا دندان مسلح ندادند و با دست خالی در برابر دنیای استکبار ایستادند و امروز هر چه عزت و عظمت داریم مدیون و مرهون شهداست.

وی با بیان اینکه فردای قیامت همه ما باید پاسخگوی شهدا باشیم، اظهار کرد: باید جوانان با کسب علم و دانش در خدمت مردم باشند و با حضور خود در همه صحنه‌های انقلاب از آرمان‌های بلند شهدا دفاع کنند.

در ادامه آیت‌الله «سید محمد قائم‌مقامی» استاد حوزه و دانشگاه نیز در این نشست گفت: عارف و انقلابی و مجاهد بودن از ویژگی‌های اساسی و اصلی بسیجیان است.

وی افزود: مراد از عارف و عرفانی بودن بسیجی حاکم کردن خداوند در درون انسان و مراد از سیاسی و انقلابی بودن بسیجی حاکم کردن خدا در برون انسان و جامعه است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه بین حاکم شدن خدا در درون و برون انسان ارتباط تنگاتنگ وجود دارد، اظهار کرد: حاکم برونی تلاش می‌کند حاکمیت خود را به درون و افکار انسان‌ها که همان عمق استراتژیک است انتقال دهد تا با تسخیر قلب‌ها بتواند بر حاکمیت خود ادامه دهد در غیر این‌صورت آن حاکمیت پایان یافتنی است.

وی اضافه کرد: حضرت امام (ره) آن عارف حقیقی و سیاسی و انقلابی هم حاکم کردن دین خدا را وظیفه خود می‌دانست و با وجود همه سختی‌ها توانست این امر مهم را با تلاش و کوشش بسیار و تحمل رنج‌ها محقق سازد.

آیت‌الله قائم‌مقامی گفت: رژیم صهیونیستی رژیمی باطل است که 30 سال قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به وجود آمد تا ظالمان و استکبار را در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود یاری دهد.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: رژیم آل‌سعود جریان سیاه و نکبت‌باری در عالم اسلام است که نطفه اولیه‌اش به صورت حرام بسته شده و مایه ننگ مسلمانان در جهان است.

وی با اشاره به رجزخوانی مسئولان وهابی عربستان اظهار کرد: امروز مردم با بصیرت ایران اسلامی بیدارند و علی زمان خویش را تنها نخواهند گذاشت و با حضور در همه صحنه‌ها از ولی فقیه خود و جایگاه رفیع ولایت دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار