خاطره شهید سیدرضا حسینی/ خاطره شهید از دعاگویی امام (ره) برای پیروزی رزمندگان

شهید حسینی در خاطره‌ای آورده است: به اتفاق فرماندهان سپاه به دیدار امام رفتیم و ایشان فرمودند، خداوند ان شاءالله شما را در سرکوبی اشرار پیروز گرداند. و فرمودند که پیروزی چه آورده‌اید که برادر ربیعی گفت پیروزی ما بستگی به دعای خیر شما دارد و سپس امام دعا کردند.
کد خبر: ۲۶۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ - 30November 2017
دپو// خاطره شهید سید رضا حسینی/ دعای خیر امام خمینی برای پیروزی رزمندگان
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «سید رضا حسینی» 17 خرداد 1339 در تهران چشم به جهان گشود. وی با آغاز جنگ تحمیلی عازم جبهه حق علیه باطل شد و مسئولیت بسیج عشایری قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) را بر عهده گرفت. شهید حسینی فرمانده سپاه پاسداران ناحیه سقز بود و سرانجام 21 فروردین 1362 در سقز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

متن خاطره‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسمه تعالی

اللهم ارنی الطلعه الرشیده و الغره الحمیده (دعای عهد)

بار دیگر در این دنیای مادی فانی، سعادت یاریمان نمود تا سفیر کبیر امام زمان (عج) را در کره‌ی خاکی نظاره‌گر باشیم تا با قوتی بیشتر از گذشته به راه و رسالتمان که حاوی خون شهدا و اسلام عزیز است استمرار بخشیم.

امروز صبح ساعت 10 بود که به اتفاق فرماندهان منطقه 11 سپاه به دست بوسی امام عزیز رهبر انقلاب رفتیم و حلاوتی که از این زیارت نصیب برادران گشت تمام ارزش‌های مادی پوچ دنیا بار دیگر زبون‌تر و پست‌تر از گذشته در نظرمان متبلور گشت و امام فرمودند خداوند ان شاءالله شما را در سرکوبی اشرار پیروز گرداند. و فرمودند که پیروزی چه آورده‌اید که برادر ربیعی فرمود پیروزی ما بستگی به دعای خیر شما دارد.

و سپس دعا کردند و فرمودند که سلام من را به عزیزانی که در آن‌جا خدمت می‌کنند برسانید.»

انتهای پیام/ 111
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار